Juniper Skrevet 17. desember 2021 #21 Del Skrevet 17. desember 2021 Anonym350 skrev (30 minutter siden): Ser at dette ikke kom tydelig frem, men det var selvfølgelig noe jeg tok opp da vi var sammen. Så tok han det opp igjen over telefon som «noe du ikke har peiling på» Så han gikk og ruget på dette, og så brukte han det med utflod mot deg for å hevne seg fordi du nevnte svettelukt? Ikke direkte et godt tegn! Foreslår at du ikke lar han komme nær «utflod utsatte områder» på en stund. Og gå noen runder med deg selv i forhold til forholdet. Er denne mannen den du vil bygge livet ditt sammen med? Er kommunikasjonen dere i mellom god nok? Kan dette realistisk sett jobbes med eller vil han alltid være hevnlysten og vanskelig? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest supernova_87 Skrevet 17. desember 2021 #22 Del Skrevet 17. desember 2021 Jeg hadde aldri forblitt sammen med noen som LEGGER PÅ midt i en samtale, uavhengig av om jeg var såret eller ei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #23 Del Skrevet 17. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Uansett om svette og utflod er det samme eller ikke, så synes jeg du må tåle kommentaren om utflod på lik linje som han må tåle kommentaren om svette. Anonymkode: 8753f...74e Likheten er vel at man kan vaske seg. Anonymkode: c5adf...c40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå