Klump Skrevet 16. desember 2021 #1 Del Skrevet 16. desember 2021 Så meg nylig nødt til å slette to tidligere venner fra sosiale medier. De la ut så mye crap dagen lang. Til slutt orket jeg ikke mer dumskap. Sendte dem melding og slettet dem. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silla123 Skrevet 16. desember 2021 #2 Del Skrevet 16. desember 2021 Jeg har ikke slettet noen, men når jeg treffer stolte vaksinemotstandere som skal i protest og bla bla så mister jeg sånn ca all respekt for dem innvendig, ikke at jeg viser det da. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 16. desember 2021 #3 Del Skrevet 16. desember 2021 4 minutter siden, Klump said: Så meg nylig nødt til å slette to tidligere venner fra sosiale medier. De la ut så mye crap dagen lang. Til slutt orket jeg ikke mer dumskap. Sendte dem melding og slettet dem. Nei. Jeg har venner på FB som ikke vil ta vaksinen, men jeg aksepterer deres valg og de aksepterer mitt. 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FastShadesKåre Skrevet 16. desember 2021 #4 Del Skrevet 16. desember 2021 Eloise12345 skrev (2 minutter siden): Nei. Jeg har venner på FB som ikke vil ta vaksinen, men jeg aksepterer deres valg og de aksepterer mitt. Helt i orden, problemet er når de begynner å spre misinformasjon og konspirasjonsteorier. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussi84 Skrevet 16. desember 2021 #5 Del Skrevet 16. desember 2021 nei. Den ene er min pappa, og jeg kan ikke bare kutte han ut av livet mitt fordi vi har forskjellige synspunkt på dette med vaksinering. Han får selv ta ansvaret for sin egen helse, og risikoen det medfører å ikke være vaksinert. Nå ser det riktignok ut som han har endret noe ståsted de siste dagene, og skal ta dose 1 nå neste uke men det er fordi han har endelig begynt å innse at en rekke ting får han ikke lov til å gjøre som uvaksinert/det kan bli sånn. Den andre derimot er et familie medlem i svigerfamilien min. Det er en nær slektning av min mann, så kan ikke bare kutte ut vedkommende. Jeg kommer aldri til å kutte ut familie medlemmer eller venner, bare fordi de ikke velger å vaksinere seg. Om et vennskap ryker pga forskjellige synspunkt iht dette med vaksinert, vil jeg for min del påstå at vennskapet ikke var særlig sterkt fra før. Jeg mener at man skal respektere hverandre sitt valg, selv om man nødvendigvis ikke er enig. At spørsmålet om valsinering/ikke vaksinering skaper så stor splid og uvennskap mellom familie medlemmer/venner er veldig synd, og ikke noe jeg vil bidra med i alle fall. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 16. desember 2021 #6 Del Skrevet 16. desember 2021 (endret) Peace&Love Sier jeg bare 🙂 Endret 16. desember 2021 av SoWhat? 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirisiri10 Skrevet 16. desember 2021 #7 Del Skrevet 16. desember 2021 Klump skrev (7 minutter siden): Så meg nylig nødt til å slette to tidligere venner fra sosiale medier. De la ut så mye crap dagen lang. Til slutt orket jeg ikke mer dumskap. Sendte dem melding og slettet dem. Kjenner bare en antivaxxer. Mens folk som latterliggjør de som ikke tar vaksinen begynner å gå meg litt på nervene, men greit nok, hvis det får dem til å føle seg bedre så får de ha den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest florina Skrevet 16. desember 2021 #8 Del Skrevet 16. desember 2021 En dag i fremtiden, kommer neste generasjoner til å tenke på hvor dømmende og ekskluderende mange var mot de som valgte å takke nei til en vaksine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PetterKanin Skrevet 16. desember 2021 #9 Del Skrevet 16. desember 2021 Nei. Kjenner ingen vaksinemotstandere. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klump Skrevet 16. desember 2021 Forfatter #10 Del Skrevet 16. desember 2021 Sirisiri10 skrev (1 minutt siden): Kjenner bare en antivaxxer. Mens folk som latterliggjør de som ikke tar vaksinen begynner å gå meg litt på nervene, men greit nok, hvis det får dem til å føle seg bedre så får de ha den. Deg om det. Jeg synes folk som Sprer falsk informasjon og konspirasjonsteorier ikke er mennesker jeg identifiserer meg med eller vil ha i livet mitt. Så kan man jo diskutere hvilken vel latterliggjøring går. Ts 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 16. desember 2021 #11 Del Skrevet 16. desember 2021 (endret) Det er én person si den utvidede familien som er på vei inn i koko-land. Det er ikke bare antivaxx, men hele omlandet rundt i tillegg. Det blir flere treff i julen med personer med underliggende tilstander, og det virker som om det er en forverring i tilstanden til denne personen. Mest sannsynlig vil personen bli bedt om å fremlegge negativ test før treff. Kan bli en interessant jul!😃 Endret 16. desember 2021 av Alterego666 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 16. desember 2021 #12 Del Skrevet 16. desember 2021 Nå regner jeg ikke de som av ulike grunner ikke har tatt covid vaksine som antivaxxere. Men nei, har intet ønske å gjøre det de må få lov å bestemme over egen kropp 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 16. desember 2021 #13 Del Skrevet 16. desember 2021 Kjenner også én person som tilbringer dagene med å spre antivaxx-memes. Jeg kunne tillat intelligensen min å bli fornærmet, men jeg velger å la meg underholde så lenge det ikke er rene trusler mot navngitte personer i det h*n deler. Skulle det skje, vil det raskt bli rapportert til PST. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Centimeteren Skrevet 16. desember 2021 #14 Del Skrevet 16. desember 2021 Ja, Jeg så meg nødt til å kutte ut mine foreldre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nåleputa Skrevet 16. desember 2021 #15 Del Skrevet 16. desember 2021 Jeg måtte begrense informasjonen vedkommende skriver på sosiale medier. Når en person føler at den må opplyse vennene sine om konspirasjonsteorier, vaksine, dommedag og alskens negativitet 10-20 ganger om dagen, så er det for mye for meg. Vi er venner og jeg har sagt at vi kan ikke snakke om C -19. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linny111 Skrevet 16. desember 2021 #16 Del Skrevet 16. desember 2021 Svigermor poster konstant ekstremt religiøse eller ekstremt antivaxx-greier på Facebook. Er fortsatt venn, men har sluttet å følge henne. Jeg står bare i fare for å begynne å diskutere med henne etter et par øl, og det er best å bare unngå temaet helt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 16. desember 2021 #17 Del Skrevet 16. desember 2021 Fru Uperfekt skrev (2 minutter siden): Nå regner jeg ikke de som av ulike grunner ikke har tatt covid vaksine som antivaxxere. Men nei, har intet ønske å gjøre det de må få lov å bestemme over egen kropp Jeg tenker det er grunnleggende forskjell mellom folk som av spesifikke grunner velger å ikke ta denne spesifikke vaksinen og antivaxxere som mener mener vaksiner er verre en sykdommen den skal bekjempe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pappi Skrevet 16. desember 2021 #18 Del Skrevet 16. desember 2021 Kuttet alle tvert!! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 16. desember 2021 #19 Del Skrevet 16. desember 2021 Pappi skrev (2 minutter siden): Kuttet alle tvert!! Tøft! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 16. desember 2021 #20 Del Skrevet 16. desember 2021 Nei, har både vaksinerte og uvaksinerte venner... Kutter ikke noen. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg