Gjest Terese83 Skrevet 13. oktober 2005 #1 Skrevet 13. oktober 2005 Da jeg var på skolen i går oppdaget jeg plutselig at glidelåsen i buksa var åpen, og jeg ble dritflau og gikk på do for å fikse den. Men så gikk det ikke, for den var helt ødelagt! Så fikk jeg ikke ordna den, og sneik meg hjem og fikk skifta... Jeg har prøvd buksa igjen i dag, og jeg får dradd glidelåsen opp, men så går den fra hverandre nedenfra selv om jeg har lukket den igjen, og da ser det jo ut som den er åpen. Alle taggene henger fast, så det er ikke det som er i veien. Det er så drit, for den er den beste mørkeblå Fornarina-buksa mi, helt super bukse. Er det noen av dere som har opplevd dette? Og vet dere om jeg kan gjøre noe med det? Få ny glidelås eller bare skifte den dra-dingsen? Vet ikke hvor lenge det er siden jeg kjøpte den, kanskje et år eller mindre.
Gjest Gjesta Skrevet 13. oktober 2005 #2 Skrevet 13. oktober 2005 Typisk Fornarina! Det har skjedd tre ganger for meg, sist gang på mandag. Hvis det er kort tid siden buksa ble kjøpt, kan du jo prøve å reklamere. Ellers må du få byttet glidelås på en eller annen måte. Irriterende når buksa (som mi) kostet 1400.
miracle Skrevet 13. oktober 2005 #3 Skrevet 13. oktober 2005 akkurat dette problemet har jeg og! grusomt irriterende! har prøvd å feste med sikkerhetsnål men det forutsetter en litt lengre genser for det ser fort ganske tåpelig ut!
Annevenn Skrevet 13. oktober 2005 #4 Skrevet 13. oktober 2005 De fleste skomakere skifter glidelås for en billig penge. Er det ei dyr bukse som dette, vil det nok lønne seg. Har forresten hørt flere klage på Fornarina på dette.
Gjest Gjesta Skrevet 13. oktober 2005 #5 Skrevet 13. oktober 2005 Jeg har tenkt å lure/overtale svigermor til å se på den. Jeg har sagt at jeg ikke skal kjøpe Fornarina mer, og har holdt det i ett år, men tviler på hvor lenge det holder. Rart, for den siste buksa gikk i stykker uten forvarsel, og var ikke den som var oftest brukt.
Gjest Anniken Skrevet 14. oktober 2005 #6 Skrevet 14. oktober 2005 Akkurat det der har skjedd meg også! Jeg blir så utrolig irritert! Her har jeg gått og spart for endelig å få råd til ei Fornarina-bukse, og så går det bare noen uker før glidelåsen sprekker! Det må jo være noe i veien med kvaliteten, for glidelåsen skal jo ikke gå i stykker hvis du bruker den vanlig. Selv har jeg kjøpt meg ny bukse nå, men hvor lenge holder den? Har ikke fått gjort noe med den andre buksa; det er jo ikke så lett å skifte glidelås heller. Har brukt den et par ganger når jeg har lang kåpe over, så ingen kan se at glidelåsen dingler. Den buksa sitter bedre over rumpa enn den nye også, det er jo typisk. De som lager Fornarinabuksene må jo se å gjøre noe med dette!
Smilla78 Skrevet 17. oktober 2005 #7 Skrevet 17. oktober 2005 Det har skjedd meg også og jeg leverte min på bik bok igjen og fikk velge om jeg ville ha ny glidelås eller ny bukse. Ville egentlig ha ny bukse men så hadde de ikke i min str så da fikk jeg reparert buksa gratis med ny og mer solid glidelås.
Gjest Terese83 Skrevet 18. oktober 2005 #8 Skrevet 18. oktober 2005 Så det er altså ikke bare mine Fornarina-bukser det er noe i veien med. Men det er nok for lenge siden jeg kjøpte den, det var et annet sted, og jeg har ikke kvitteringen. Tror ikke akkurat det er noen skomaker i nærheten hos meg. Er det bare dem som gjør sånt? Går det an å skifte glidelås selv? Hvordan gjør jeg det? River jeg ut hele greia, og så kjøper en ny som jeg syr fast på en eller annen måte?
Gjest Violetta Skrevet 18. oktober 2005 #9 Skrevet 18. oktober 2005 Om dere ikke reklamerer hos de som dere har kjøpt buksa av, hvordan skal de da kunne registrere problemet og få gjort noe med det?
Gjest Gjesta Skrevet 18. oktober 2005 #10 Skrevet 18. oktober 2005 Om dere ikke reklamerer hos de som dere har kjøpt buksa av, hvordan skal de da kunne registrere problemet og få gjort noe med det? ← Jeg har reklamert to ganger. Men buksene er jo produsert i Italia, og jeg tviler på at infoen kommer dem for øre. De driter vel i holdbarheten, så lenge buksene selger som hakka møkk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå