Skøyer Skrevet 16. desember 2021 #1 Del Skrevet 16. desember 2021 Hei. jeg har fått en svært svak strek, men dog en strek. Har noen av dere fått en strek som såvidt er å skimte, men som likevel var positiv? Jeg skal holde meg unna andre såklart og ta en ny test. Bare lurer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ab_naturals Skrevet 16. desember 2021 #2 Del Skrevet 16. desember 2021 Har aldri vært i nærheten av å skimte en strek noen gang, men har hørt om flere som har fått svake streker og senere fått bekreftet positivt resultat... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solen2345 Skrevet 16. desember 2021 #3 Del Skrevet 16. desember 2021 Dersom streken er svak, er den fortsatt positiv. Ta en PCR test innen 24 timer fra positiv test. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skøyer Skrevet 16. desember 2021 Forfatter #4 Del Skrevet 16. desember 2021 Takk for svar. Skal gjøre det. Håpet på at dere hadde fått skyggestreker, som viste seg å være negative😅 Korona er no dritt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linny111 Skrevet 16. desember 2021 #5 Del Skrevet 16. desember 2021 Svak strek er positiv, det står vel på testen også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skøyer Skrevet 16. desember 2021 Forfatter #6 Del Skrevet 16. desember 2021 4 minutter siden, Linny111 said: Svak strek er positiv, det står vel på testen også? Ja, det står det. Men denne kan såvidt skimtes. Jeg kan se den, det samme kan min mann. Min mor kan ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 16. desember 2021 #7 Del Skrevet 16. desember 2021 Tråden er ryddet for latterliggjøring -Safiye, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ab_naturals Skrevet 16. desember 2021 #8 Del Skrevet 16. desember 2021 Jeg har sett bilder av sånne streker, tror nok de skal tolkes som utslag likevel. Området er helt blankt hvis negativt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg