Gjest Acer Skrevet 16. desember 2021 #1 Skrevet 16. desember 2021 UNDERKJENT: Så seint som1998 trodde legevitenskapen at klitoris var et lite organ. Men nå er det forlengst dokumentert å være like stort som en penis.Det er den australske professoren i medisin, Helen O'Connel, som skal ha en stor del av æren for sannheten om klitoris ble oppdaget, og dens funksjon. I 1998 publiserte hun en artikkel i "Journal of urology" hvor hun dokumenterte legevitenskapen frem til da hadde hatt et unøyaktig bilde av kvinners underliv, og at klitoris henger sammen med urinrør, kjønnslepper, og vagina. Klitoris er den eneste kroppsdelen som kun eksisterer for seksuell opphisselse og nytelse. Dens eneste formål er å gi kvinnen orgasme.
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #2 Skrevet 16. desember 2021 Gratulerer får en vel si til deg hvis det først er nå du har lært det Anonymkode: 61cfe...9fd 5
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #3 Skrevet 16. desember 2021 Ja vi vet vel alle det nå. Velkommen etter! 🥳 Anonymkode: 70437...988 2
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #4 Skrevet 16. desember 2021 Det var muligens nytt da, men det der er jo stort sett noe de fleste vet i 2021 Anonymkode: fd7f1...a2c 3
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #5 Skrevet 16. desember 2021 Er det derfor mange kvinner opplever at de må tisse rett før orgasme? Jeg har opplevd at orgasmen strømmer til de indre kjønnsleppene, og at orgasmen kan gå ut i lårene og bak inni endetarmen. Anonymkode: 1e2ff...d75 1
Gjest Acer Skrevet 17. desember 2021 #6 Skrevet 17. desember 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Gratulerer får en vel si til deg hvis det først er nå du har lært det Anonymkode: 61cfe...9fd Såvist ingen gledesutbrudd her over denne oppdagelsen, men pussigt at kvinner ikkje har gjordt denne oppdagelsen "før" 1998.
Gjest Acer Skrevet 17. desember 2021 #7 Skrevet 17. desember 2021 (endret) AnonymBruker skrev (15 timer siden): Det var muligens nytt da, men det der er jo stort sett noe de fleste vet i 2021 Anonymkode: fd7f1...a2c Ja, var det først nytt i 1998, og for "bare 23 år år sidan" ? Personleg synes eg det virker bemerkelsesverdig at kvinner ikkje har gjordt denne oppdagelsen lenge før 1998. Misstenker at genrasjonen av kvinner født lenge før 1998 viste både om klitorslengden, og G-punktet oppdagelser, men de "hadde bare ikkje eit ord på det" Endret 17. desember 2021 av Skybe
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #8 Skrevet 17. desember 2021 Skybe skrev (19 minutter siden): Ja, var det først nytt i 1998, og for "bare 23 år år sidan" ? Personleg synes eg det virker bemerkelsesverdig at kvinner ikkje har gjordt denne oppdagelsen lenge før 1998. Misstenker at genrasjonen av kvinner født lenge før 1998 viste både om klitorslengden, og G-punktet oppdagelser, men de "hadde bare ikkje eit ord på det" Kvinner har alltid blitt satt bakerst i køen når det kommer til sexualitet og underliv generelt Anonymkode: fd7f1...a2c 2
Gjest Acer Skrevet 17. desember 2021 #9 Skrevet 17. desember 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Kvinner har alltid blitt satt bakerst i køen når det kommer til sexualitet og underliv generelt Anonymkode: fd7f1...a2c Både før 1998, og etter 1998 er det vel kvinners understell, og sexualitet som har fått størst fokus ? Ja, kanskje ikkje så merkeleg ettersom understellet hos kvinner virker langt mer komplisert samanskrudd en hos menn. Også menn har sine utfordringer med understellet, som bl.a prostatakreft, poyronies sykdomer,men hører nok ikkje hjemme på KG.
SlemUlv Skrevet 17. desember 2021 #10 Skrevet 17. desember 2021 Skybe skrev (2 timer siden): Ja, var det først nytt i 1998, og for "bare 23 år år sidan" ? Personleg synes eg det virker bemerkelsesverdig at kvinner ikkje har gjordt denne oppdagelsen lenge før 1998. Misstenker at genrasjonen av kvinner født lenge før 1998 viste både om klitorslengden, og G-punktet oppdagelser, men de "hadde bare ikkje eit ord på det" Jeg tipper kvinner hat visst dette mye lengre, men å forske på kvinnelig sexualitet er ikke spennende.. Så det blir omtrent ikke gjort. 1
Flintis Skrevet 17. desember 2021 #11 Skrevet 17. desember 2021 SlemUlv skrev (4 minutter siden): Jeg tipper kvinner hat visst dette mye lengre, men å forske på kvinnelig sexualitet er ikke spennende.. Så det blir omtrent ikke gjort. Det har vel blitt forsket mye, men ikke nok, jeg tror det er mye å finne. Selv liker jeg å utforske, men det blir litt annet😉
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #12 Skrevet 17. desember 2021 Ting kan tyde på at ganske mange stadig er nokså anatomisk uopplyste, som hvordan noen (også kvinner) omtaler vulva som vagina. Som i "vise frem vagina", f.eks. (Litt mer gynekologisk enn hva de sikkert ser for seg, litt ufrivillig komisk.) Eller de som syns det virker riktig å skjære vekk følsomme deler av sine kjønnsorganer av utseendemessige grunner, og tror alt bare vil bli bedre av det. Påminnelser som dette er ikke overflødige. Mange kjenner sin egen kropp rent for dårlig, det gjelder begge kjønn er mitt inntrykk. Anonymkode: 99964...1e4
Gjest Acer Skrevet 18. desember 2021 #13 Skrevet 18. desember 2021 Enhver er sin egen forsker, og slik er det også innenfor sexualiteten. Dei fleste kvinner har nok kjent til dette omtalte "G-punkt området" lenge før det blei satt ord på det. Utfordringen idag er at "vanlige folk" blir ikkje høyrt. Sex er noe som menneskeheten alltid har vert tiltrukket av, og en naturleg del av livsløpet, men det er først de siste 30-40 årene det er blitt satt på dagsorden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå