lurifax Skrevet 16. desember 2021 #1 Del Skrevet 16. desember 2021 Er fullvaksinert. Hatt lite symptomer ellers, men er tungpustet. Iblant når jeg er i ro, men mest når jeg prøver å gå tur. Går ikke langt og det er flatt. Har ikke hatt hoste eller feber. Hvor lenge er det vanlig pusten er slik? Det har vart 1 uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svennis Skrevet 16. desember 2021 #2 Del Skrevet 16. desember 2021 lurifax skrev (1 time siden): Er fullvaksinert. Hatt lite symptomer ellers, men er tungpustet. Iblant når jeg er i ro, men mest når jeg prøver å gå tur. Går ikke langt og det er flatt. Har ikke hatt hoste eller feber. Hvor lenge er det vanlig pusten er slik? Det har vart 1 uke. Har du problemer med lukten og? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lurifax Skrevet 16. desember 2021 Forfatter #3 Del Skrevet 16. desember 2021 Svennis skrev (33 minutter siden): Har du problemer med lukten og? Har ikke lukt eller smak. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg