Gå til innhold

Menn: hva er "hverdagslige" ting du tiltrekkes av.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg er "ute på farten" hender det at jeg ser noe ved en mann som jeg kjenner pirrer meg. Jeg lurer på hva slags småting det er som pirrer dere menn. Hva synes dere generelt er tiltrekkende? 

Anonymkode: 239e5...c69

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et vennlig smil.

Når jeg ser at en mann hjelper noen.

Når jeg ser en mann snakke med f.eks. hjemløse.

Når en mann holder opp døren for meg.

Når en mann ser på meg, litt lengre enn normalt.

Når en mann spør meg om noe og faktisk er interessert i svaret.

Skrevet

Når jeg tar henne bakfra også lukter det litt bæsj. En dyrisk pirrende følelse

Anonymkode: 6f581...14e

• Liker 2
Skrevet

Hvite bukser. Det indikerer en villighet til analsex.

Ducklips og andre unødvendige ting en kvinne gjør utelukkende for sex appeal. Selv om det ikke akkurat er hva jeg ville tatt med hjem til mor, så fungerer det til å sette i gang fantasien på et rent seksuelt, bruke deg - plan.

Generelt, kvinner som bare oser sex og som nærmest skriker "bruk meg" igjennom måten de går kledd på ++.

Falske øyevipper, der har du en annen.

Anonymkode: 85881...dcc

• Liker 3
Skrevet

Personlig synes jeg kvinner som ikke er så perfekte hele tiden er tiltrekkende. De som ikke må være strøkne i sminke og hår og klær. Litt bustete langt hår, hettegenser og rusher litt i butikken synes jeg rett og slett er sexy. Når dere drar de hvite Nikesokkene over joggebuksa. Når guarden er nede, dere måtte bare ut og skaffe ett eller annet uten fasaden. Er noe sårbart, fint, ærlig og faktisk skikkelig tiltrekkende ved det for min del. 

Anonymkode: dfe95...3a7

• Liker 36
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Ducklips og andre unødvendige ting en kvinne gjør utelukkende for sex appeal. Selv om det ikke akkurat er hva jeg ville tatt med hjem til mor, så fungerer det til å sette i gang fantasien på et rent seksuelt, bruke deg - plan.

Generelt, kvinner som bare oser sex og som nærmest skriker "bruk meg" igjennom måten de går kledd på ++.

Ok her var det misogyni fra start til slutt gitt og lite med virkeligheten å gjøre. 

Hvite bukser skal bety anal sex? 

Duck lips for sex appeal? Nei legger ikke noe seksuelt i å ha fillers 

Klær som roper bruk meg? Om jeg så hadde gått naken hadde det ikke vært det som var budskapet 

Anonymkode: 6e566...8ea

• Liker 17
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Personlig synes jeg kvinner som ikke er så perfekte hele tiden er tiltrekkende. De som ikke må være strøkne i sminke og hår og klær. Litt bustete langt hår, hettegenser og rusher litt i butikken synes jeg rett og slett er sexy. Når dere drar de hvite Nikesokkene over joggebuksa. Når guarden er nede, dere måtte bare ut og skaffe ett eller annet uten fasaden. Er noe sårbart, fint, ærlig og faktisk skikkelig tiltrekkende ved det for min del. 

Jeg pynter meg ikke for et lite æren, og forventer at de fleste skygger banen... Men du synes litt rufsete stil kan være tiltrekkende? 

Man prøver ikke være noen eller imponere, man er bare seg selv. Ja, det er jo litt sårbart egentlig. 

Skrevet

Av ei jordnær dame med god bakkekontakt og ikke minst at hun ser meg. 

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Så fint skrevet. Det er jo egentlig mye av det samme som jeg synes er attraktivt hos menn. Noe av det mest sexige jeg vet er en mann som er litt bustete i håret, har kanskje en caps på hodet, litt sjabby, litt skitten etter et eller annet fysisk arbeid.

Anonymkode: 239e5...c69

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Enig, damer som tør å være seg sjøl. Fake fasade er det verste som finnst... 

Høres dette kjent ut, damer?

Anonymkode: 65869...de5

• Liker 2
Skrevet

Ei som geniunt er smilende, blid, ler mye, er sprudlende, litt flørtete uten at det blir for mye av det gode, snill, hjelpsom mot eldre/dårligere stilte folk. 

Ser at alle disse tingene er noe som man kan gjøre noe med.😊

Anonymkode: 89231...2a5

• Liker 4
Skrevet

Jeg tiltrekkes at det ytre, men hvis det er snakk om hverdagslige ting så må det være: 

- jenter som er høflig

- jenter med gode maner og god etikette

- jenter som er flinke med barn

- smilende og blide jenter

- jenter som ordner

- jenter som sier tusen takk og vær så snill

- jenter som ber om råd og som lytter og tar ting til seg

- jenter som er opptatt av å levere best mulig resultat

- jenter som viser tegn på interesse, flakkende blikk, tar seg til håret, fniser og ler av ikke så altfor morsomme ting

• Liker 3
Skrevet

Sånn på gata lissom?  Da er det kroppsholdning og ganglag. Hvis hun ser bevisst og bestemt ut, slik jeg tenker en flyvertinne,  så kan jeg fort snu meg etter henne. 

Anonymkode: 7364b...6d6

• Liker 1
Skrevet

Når man ser stringen gjennom treningstøyet når de gjør squats, hvis de er unge da.

Anonymkode: 63551...ddf

Skrevet

Tråden er ryddet for brukerangrep. Elaine Marley, mod.

Skrevet

Få tilsendt fitte-bilde.

Anonymkode: 20872...99e

Skrevet
20 hours ago, AnonymBruker said:

Du bør jobbe med deg selv. 

Anonymkode: 58be5...079

• Liker 10
Skrevet

- Meget veltrent

- Fyldig rumpe med sprett i

- Pent hår

- Faste pupper - trenger ikke være store

- Under 25

Er vel de hverdagslige tingene. Og nei, jeg troller ikke.

Anonymkode: 1c1c1...a82

Skrevet

Kvinner i skjørt...og fine legger,det har alltid tiltrukket meg.

Anonymkode: 82592...c06

• Liker 1
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

- Meget veltrent

- Fyldig rumpe med sprett i

- Pent hår

- Faste pupper - trenger ikke være store

- Under 25

Er vel de hverdagslige tingene. Og nei, jeg troller ikke.

Anonymkode: 1c1c1...a82

🙄🙄🙄

Anonymkode: 9d9a3...ae3

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...