AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #1 Skrevet 16. desember 2021 Jeg har en baby på 5 uker jeg ammer ca 80%. Jeg har slitt en del i ene brystet med sprekk og sår, men denne uken begynte sårheten igjen i begge brystene. Opplever nå også flere ganger om dagen at jeg plutselig får litt vonde sitringer i brystene, begynner å lekke noe og plutselig går det over. Det skjer også nesten hver gang når jeg legger henne til brystet. Det er litt som om utskrivning begynner av seg selv og så slutter like brått. Jeg er også super øm og tør ikke røre brystene omtrent. Kan også skje om baby gråter. hadde tenkt det er betennelse hadde det ikke vært for at jeg ikke har noen andre symptomer enn dette. noen som vet hva dette kan skyldes? Eller om det er normalt? Anonymkode: e644a...816
Gresshoppa Skrevet 16. desember 2021 #2 Skrevet 16. desember 2021 Det er utdrivingen som kicker inn, helt normalt. 5
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #3 Skrevet 16. desember 2021 Jeg har det akkurat sånn selv, det er utdrivingsrefleksen. Det er helt normalt! Anonymkode: 5a64b...aa3
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #4 Skrevet 16. desember 2021 Det er bare brystene dine som fungerer som de skal ☺️ Anonymkode: 46c48...d4f
RockyRose Skrevet 16. desember 2021 #5 Skrevet 16. desember 2021 Eg og hadde det sånn. Føles ut som stråling i brystvevet. Var visst berre utdrivningsrefleksen som andre skriv. Går over/blir vant med det etter kvart.. 😊
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #7 Skrevet 16. desember 2021 Utdrivingen du kjenner. Tenk på det som en demning som brister, så presser vannet seg igjennom alle mulige veier det kan gå. Det gir litt knitrende følelse når melken flommer gjennom melkegangene. Det går over etter litt fordi trykket reduseres, eller melkegangene tilpasser seg å være utspent. Anonymkode: 5dc41...afc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå