AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #1 Skrevet 16. desember 2021 Står man hele tiden? Blir du man ikke sliten av å stå der heletiden? Anonymkode: 024af...8aa
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #2 Skrevet 16. desember 2021 Spørs jo hva du legger i «bra» da.. Anonymkode: 88806...174
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #3 Skrevet 17. desember 2021 Jeg ELSKET å være resepsjonist, men jeg ville ha valgt et hotell hvor det er flere på jobb samtidig (om det så er en vakt/renholdspersonell/kokk) da det kan bli ensomt og utfordrende om du er alene når noe skjer. Man opparbeider seg utholdenhet på å stå, det er hardest de første ukene, og de fleste resepsjoner tillater deg å sette deg ned om det er rolig. Jeg hadde jobbet på hotell fremdeles om det ikke var for den dårlige lønna, elsker servicebransjen! Anonymkode: 61367...66a
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #4 Skrevet 17. desember 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Står man hele tiden? Blir du man ikke sliten av å stå der heletiden? Anonymkode: 024af...8aa Hvis du spør om det er en god jobb:nei hvis du spør om du må stå hele tiden og bli sliten: trolig ja vet ikke hvordan du oppsummerer det. Anonymkode: c8cf3...fbc
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #5 Skrevet 17. desember 2021 Har jobbet på flere hoteller. På noen hoteller satt jeg store deler av dagen, noen så hadde vi "stå-stoler" man kunne lene seg litt på, og noen hoteller står man hele dagen. På noen hoteller kunne jeg se på tv-serier i løpet av vakten, andre hoteller gikk det i ett og man var svett etter endt vakt. Anonymkode: ce08d...7bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå