AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #21 Skrevet 16. desember 2021 Tror ikke det? Jeg har aldri opplevd det i alle fall. Anonymkode: bee53...d4c
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #22 Skrevet 16. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ganske vanlig er vel å overdrive mener jeg. De eldre jeg har opplevd har dødd, har ikke dødd mens de har sovet. Døden har vært en prosess. Men jeg er ikke blant de skråsikre her i verden. Anonymkode: 4e2ae...aef Jeg gikk utifra at vi snakket om uventet dødsfall, og blant eldre er det ganske så vanlig å bli funnet død i løpet av natten/morgenen. Anonymkode: 62ced...ea1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #23 Skrevet 18. desember 2021 Det er sannelig mye rart en skal bekymre seg over. Den eneste som ikke kommer til å merke noen verdens ting når en ung person dør i søvne, er jo den unge personen som dør. Det er vel ikke sånn at du våkner om morran og blir sjokkert og trist fordi du er død? Det var en gammel greker som sa at "Den gudene elsker, henter de tidlig, med helse og forstand i behold". Anonymkode: 35893...a9d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå