Gå til innhold

Ille brudd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter. Ingen har dødd men det føles ut som det. Kjæresten min forsvant for en stund siden. Kjæresten hadde et selvmorsforsøk og blokkerte meg etter det. Blokkerte meg fordi han har skam/gjemmer seg etter å ha stjelt alle pengene mine. Alt er tømt og jeg er godt ivaretatt av advokat og politi. Men... Denne eks-kjæresten jeg nå er i "systemet" med er ikke den jeg var sammen med i mange år. Opplever at alle vil sikre de praktiske tingene og bevisene (forstår det og er takknemlig for det siden jeg sitter igjen med ingenting etter stor svindel (jeg er definert som rent offer, har ikke vært naiv eller gitt vekk penger/passord)). Men jeg hadde en hverdag med en annen, ikke denne tyven. Alle er sinte på han, jeg også. Men liksom ingen forstår at jeg savner den jeg var sammen med. Eller den jeg trodde jeg var sammen med. Han er tiltalt nå og etterhvert ser jeg han i en rettsak. Men hvem er han? Etter fire år sammen? Nå skal jeg feire jul alene, i en helt annen situasjon enn det jeg var i. Sorgen er der selv om fakta har kommet frem

Anonymkode: c71bf...cde

Videoannonse
Annonse
Gjest Elder Millennial
Skrevet

Høres veldig vondt ut ❤️ Skjønner godt at du sørger over tapet av mannen du trodde han var❤️ 

Har dessverre ingen gode råd, som ikke vil høres flåsete ut. Håper du har noen rundt deg til å støtte deg i denne vanskelige tiden❤️

Skrevet

Takk ❤️ Det er nesten vondere enn de jeg har mistet til døden før. For med de så var de vekke. Så enkelt og så vanskelig. Men han lever men er vekke. Og har sveket og stjålet. Og valgt å forsvinne. Hverdagen vår var så god. Men alt var løgn. Alt var plutselig borte. Penger, livet , fremtiden, planer, hverdagen. Og han har valgt det pga gambling. Jeg skjønner ikke noe

• Liker 1
Skrevet

Jeg kan på en måte forstå at de andre er opptatt av det praktiske, det er noe konkret som kan håndteres. Det følelsesmessige er det kanskje vanskeligere å støtte deg i. Det kan være at de andre på et eller annet nivå forstår at det er vondt for deg, men de føler seg mer hjelpesløse på det feltet. Da er det lettere å spørre om rettsaken og å komme med praktiske og juridiske råd.

Jeg håper 2022 blir et bedre år for deg på alle måter.

• Liker 1
Skrevet

Jeg føler meg alene i sorgen fordi alle er så sinte (hvilket jeg forstår).. Men jeg har det vondt og føler det drukner i alt det andre

Skrevet
NymeriaRhoynar skrev (Akkurat nå):

Jeg kan på en måte forstå at de andre er opptatt av det praktiske, det er noe konkret som kan håndteres. Det følelsesmessige er det kanskje vanskeligere å støtte deg i. Det kan være at de andre på et eller annet nivå forstår at det er vondt for deg, men de føler seg mer hjelpesløse på det feltet. Da er det lettere å spørre om rettsaken og å komme med praktiske og juridiske råd.

Jeg håper 2022 blir et bedre år for deg på alle måter.

Tusen takk ❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...