Gå til innhold

Hva spiser/drikker du for å bedre utseendet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er vel ikke en hemmelighet at kosthold og fin hud, hår og negler henger sammen. 

hva er dine must have matvarer for å føle deg fin og fresh? 

jeg selv merker stor forskjell når jeg spiser avokado, gulrot, brokkoli, fet fisk, mandler og drikker grønn te jevnlig. 
😁

Anonymkode: f16a4...312

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det spiller ingen rolle hva jeg spiser.  Jeg har samme huden uansett.  Det eneste som kan syns er for mye alkohol eller salt mat, da får jeg større poser under øynene. 

• Liker 2
Skrevet

Drikke nok vann

Anonymkode: e6597...37f

• Liker 1
Skrevet

Kuttet ut melkeprodukter og potetgull og har mye finere hud

Anonymkode: 8dc05...9ac

Skrevet

Lavkarbo kosthold, har alt å si for min del. Spiser ikke ukritisk mye fett, fokuserer på sundt fett.

Skrevet

Drikker vann. Holder meg unna alkohol. 

Skrevet

Frukt, grønt, egg, fisk! 

generelt lite prosessert mat/gode råvarer, og minimale mengder ultraprossesert. Sunne fettsyrer,og  mindre saltet mat.

• Liker 2
Skrevet

Drikker mye vann og ingefærte og spiser mye egg, fisk og grønnsaker.

Jeg får dårlig hud hvis jeg drikker alkohol og føler meg generelt dårligere dagen etterpå. Nå er jeg ikke 20 lengre, men jeg kjenner det selv om jeg har tatt ett glass vin, så ofte bare dropper jeg det helt.

Jeg får også dårlig mage hvis jeg spiser for mye meieriprodukter, så jeg prøver å spise mindre av det akkurat nå. Usikker på om jeg klarer å kutte helt, er alt for glad i ost og yoghurt.

• Liker 1
Skrevet

Ser ingen forskjell på huden, men føler meg generelt bedre og har mer energi når jeg ikke overdriver fett og sukker og alkohol, og samtidig er flink til å huske å drikke vann. 

Utseendet mitt er bra nok, så gjør ikke noe for å "bedre" det. 

Anonymkode: e756d...0af

• Liker 1
Skrevet

Tja, ikke noe spesifikt. Jeg prøver å bedre helsen min, ikke utseendet. Er kronisk syk. 

Jeg drikker mye vann, te, og prøver å spise sunt, men noen dager er det viktigere å få i seg mat uansett hva det er.

Jeg merker at huden min er finere etter jeg slutter med sminke og mye hudpleie. Nå er det kun en mild rens, fuktighetskrem og øyekrem noen dager i uka. Huden min gløder, greit det selv om jeg er syk 😛

Anonymkode: 0b942...997

Skrevet
Peonjenta skrev (På 16.12.2021 den 20.15):

Det spiller ingen rolle hva jeg spiser.  Jeg har samme huden uansett.  Det eneste som kan syns er for mye alkohol eller salt mat, da får jeg større poser under øynene. 

Samme her. Mat og vanninntak har ingenting å si for hvordan huden min ser ut. God hudpleie derimot, det gjør susen! 

Skrevet

Tran og D vitamin. 

Anonymkode: 09448...2d9

Skrevet

Redusere  sukker og melkeprodukter.  

• Liker 1
Skrevet

Drikker mye vann og grønn te og spiser nok fett (fet fisk, tran, olivenolje, mandler og nøtter).

Og dette kan være spesifikt for akkurat meg, men jeg spiser epler hver dag og merker forskjell hvis jeg ikke gjør det.

Anonymkode: 6da12...d21

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12/16/2021 den 20.12):

Det er vel ikke en hemmelighet at kosthold og fin hud, hår og negler henger sammen. 

hva er dine must have matvarer for å føle deg fin og fresh? 

jeg selv merker stor forskjell når jeg spiser avokado, gulrot, brokkoli, fet fisk, mandler og drikker grønn te jevnlig. 
😁

Anonymkode: f16a4...312

Går til hudlege for hormonelle kviser. Det som hjelper er kuren isotretonoin. Så lei av at folk tydeligvis tror at jeg har uren hud pga dårlig kosthold 🙄 Hudlegen sier at det har ingenting å si, og det er også min erfaring.

• Liker 3
Skrevet

Prøver å spise minst mulig for å gå ned i vekt og holde den nede

Anonymkode: 7c5ab...d36

Skrevet

Vann og trening hjelper mest for meg. Ikke hva jeg spiser.

Anonymkode: 2c056...393

Skrevet

Drikker sprit, da blir jeg penere og penere for hver drink synes jeg....

Anonymkode: ec988...bc6

Skrevet

Har aldri merket noe forskjell på huden min avhengig av kosthold.

Anonymkode: 411db...4bf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...