Gå til innhold

Du som har barn med forskjellige fedre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så det innlegget med spørsmål om fødselen var lik sin egen mor sin fødsel.

Da lurer jeg litt på om noen har merket forskjell på fødslene sine med forskjellige fedre på barna? Prøvde å søke opp, men fant ikke noe på det

Anonymkode: ed6b5...7c9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet at det ikke var det du spurte om, men jeg har fått tre barn med samme far. Og fødslene var vidt forskjellige! Sånn kan det bli uavhengig av forskjellig far eller ikke. 

Anonymkode: 51a08...227

• Liker 3
Skrevet

Fødselen var forskjellig i form av at barnefar nr. 1 var en kødd som bare satt i en stol, drakk kaffe og sutret over at han var sulten. Absolutt ingen støtte å få under det som ble en traumatisk og fæl fødsel. 

Barnefar nr. 2 var støttende, intim og visste ikke hva godt han kunne gjøre for meg. Veldig involvert og «på», noe som gjorde fødselen (som forløp helt likt som første mtp komplikasjoner) til en helt annen. Også MYE mer støtte og hjelp i barseltiden; kontra null og nada første fang. Har gode følelser etter andre fødsel, selv om de medisinsk sett var helt like. 

Rent fysisk var det ingen forskjell for meg, om det var det du tenkte på. Ungene var like store, og kroppen min er jo en gang kroppen min uavhengig av barnefar. 

Anonymkode: 0208d...033

• Liker 2
Skrevet

Fått med forskjellige fedre, begge fødslene startet med vannavgang og var styrtfødsler. 1,5 t og 1 time fra vannet gikk til barna var ute. Så rimelig like fødsler. 

Anonymkode: e0c59...2bd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...