AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #1 Skrevet 16. desember 2021 Dele gjerne historien, erfaringen og følelsene etterpå. Anonymkode: 58930...fbd
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #2 Skrevet 16. desember 2021 Det ble brudd mens vi hadde en nyfødt. Vi prøvde en gang underveis, men det var så vanskelig for han at jeg sleit med tillit. Så ble det brudd igjen. Jeg var alene i 6 mnd og rakk å ha en flørt/en jeg datet. Eksen angret seg fort og ville ha meg tilbake. Han jobbet for det i 6 mnd, men på helt feil måte. Så fikk vi hjelp av helsestasjonen med samtaler der og begynte å bygge opp et vennskap og godt samarbeid. Først da ble ting bedre mellom oss også og over tid fant vi sammen igjen. Noe av det som måtte til var endring i hans personlighet, se at han faktisk kunne miste meg helt og til noen andre. Han måtte ta seg virkelig sammen over lang tid. Det er rart med det, men etter tiden alene så er det ikke så problematisk med det han en gang gjorde. Jeg fikk også tid til å bli ferdig med det, i mitt tempo, uten han oppå meg. Nå er forholdet sterkere enn noen gang. Vi har en kommunikasjon vi aldri har hatt før. Anonymkode: 3f1e6...320 6
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #3 Skrevet 16. desember 2021 Helt til han gjør det igjen. Anonymkode: d47ea...d27
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #4 Skrevet 16. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Helt til han gjør det igjen. Anonymkode: d47ea...d27 Det er like stor sjanse for at jeg gjør det. Det er noe med hvordan man kommuniserer. Endringer han har gjort som man ser daglig. Og at om han skulle være dum igjen så vet både han og jeg hva som skjer. Det var ikke veldig kult å sitte helt alene i et stort hus. Anonymkode: 3f1e6...320
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #5 Skrevet 16. desember 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Det ble brudd mens vi hadde en nyfødt. Vi prøvde en gang underveis, men det var så vanskelig for han at jeg sleit med tillit. Så ble det brudd igjen. Jeg var alene i 6 mnd og rakk å ha en flørt/en jeg datet. Eksen angret seg fort og ville ha meg tilbake. Han jobbet for det i 6 mnd, men på helt feil måte. Så fikk vi hjelp av helsestasjonen med samtaler der og begynte å bygge opp et vennskap og godt samarbeid. Først da ble ting bedre mellom oss også og over tid fant vi sammen igjen. Noe av det som måtte til var endring i hans personlighet, se at han faktisk kunne miste meg helt og til noen andre. Han måtte ta seg virkelig sammen over lang tid. Det er rart med det, men etter tiden alene så er det ikke så problematisk med det han en gang gjorde. Jeg fikk også tid til å bli ferdig med det, i mitt tempo, uten han oppå meg. Nå er forholdet sterkere enn noen gang. Vi har en kommunikasjon vi aldri har hatt før. Anonymkode: 3f1e6...320 Godt å høre at dere ble sterkere sammen. Jeg har hørt det av flere men det er så vanskelig å tro og sette seg inn i at det kan stemme. ts Anonymkode: 58930...fbd 1
DS7350 Skrevet 16. desember 2021 #6 Skrevet 16. desember 2021 Jeg har det ikke bra. Han var utro første gang for sju år siden. Jeg tilga og vi jobber oss gjennom det. Vi hadde det ganske bra da. Så var han utro igjenn for tre år siden, han drev og chattet med flere kvinner, hadde mange profiler og drev med sexchat og alt slag mulig dritt. Igjenn dumme meg så mente jeg at forholdet var verdt å redde, for vi har fire barn og har vært sammen nå i snart 26 år💔 Nå i høstferien ville han ikke mere, han vil flytte ut for å kjenne hvordan det er å miste meg. For han vet ikke lenger hva han føler. Men likevel skal han klemme og kysse meg, for han er jo glad i meg, men han elsker meg ikke lenger sier han. Dette er ikke lenger liv laga, jeg er helt ødelagt. Nå vil jeg bare få unna jula med ungeflokken og kreve skillsmisse 3
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #7 Skrevet 16. desember 2021 Helt jævlig så noen år senere var det en befrielse å endelig slå opp og slutte å bekymre meg konstant over nytt utroskap og løgner Anonymkode: 66141...662 4
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #8 Skrevet 16. desember 2021 1 hour ago, DS7350 said: Jeg har det ikke bra. Han var utro første gang for sju år siden. Jeg tilga og vi jobber oss gjennom det. Vi hadde det ganske bra da. Så var han utro igjenn for tre år siden, han drev og chattet med flere kvinner, hadde mange profiler og drev med sexchat og alt slag mulig dritt. Igjenn dumme meg så mente jeg at forholdet var verdt å redde, for vi har fire barn og har vært sammen nå i snart 26 år💔 Nå i høstferien ville han ikke mere, han vil flytte ut for å kjenne hvordan det er å miste meg. For han vet ikke lenger hva han føler. Men likevel skal han klemme og kysse meg, for han er jo glad i meg, men han elsker meg ikke lenger sier han. Dette er ikke lenger liv laga, jeg er helt ødelagt. Nå vil jeg bare få unna jula med ungeflokken og kreve skillsmisse Uff, dette hørtes ikke bra ut! Du må da føle deg bedre uten han, tenker nå jeg? Kanskje ikke akkurat nå, men på sikt! Det blir selvfølgelig tungt å være alene med fire unger, men dere deler vel ansvaret 50%? Og blir enklere med årene når de blir mer selvstendig. Jeg heier på deg og håper du får det bedre med deg selv i alle fall! Det kan ikke være godt å gå rundt med en så utakknemlig fjott rundt seg! Håper du aldri tar han tilbake, refinner deg selv, og får det bedre uten han! Selv om jeg ikke vet mye om denne historien skjønner jeg at han ikke har satt pris nok på deg, og du fortjener mye bedre enn å bli behandlet slik! Hold den ryggraden oppe!👍 Anonymkode: 914be...abe 2
DS7350 Skrevet 16. desember 2021 #9 Skrevet 16. desember 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Uff, dette hørtes ikke bra ut! Du må da føle deg bedre uten han, tenker nå jeg? Kanskje ikke akkurat nå, men på sikt! Det blir selvfølgelig tungt å være alene med fire unger, men dere deler vel ansvaret 50%? Og blir enklere med årene når de blir mer selvstendig. Jeg heier på deg og håper du får det bedre med deg selv i alle fall! Det kan ikke være godt å gå rundt med en så utakknemlig fjott rundt seg! Håper du aldri tar han tilbake, refinner deg selv, og får det bedre uten han! Selv om jeg ikke vet mye om denne historien skjønner jeg at han ikke har satt pris nok på deg, og du fortjener mye bedre enn å bli behandlet slik! Hold den ryggraden oppe!👍 Anonymkode: 914be...abe Takk, det var bare så vanskelig å innse at vi ikke skulle bli gammle sammen. Nå har ikke jeg noen små barn lengre, men det gjør det ikke noe enklere da de største er i etablering. Men jeg måtte bare bestemme meg at nå, jeg er bare nødt til å gå videre alene. Jeg håper bare at jeg klarer å holde det løftet til meg selv. Jeg vet jeg kan få det bedre uten han, og man blir veldig sliten i sjela av å følge med på om mannen er utro igjen. Heldigvis er det bare et barn som bor hjemme( barneskole), de andre har flyttet ut. Jeg tror han er blitt avhengig av spill i tillegg. Spiller hele tiden etter jobb og i helgene. Og han er femti år:(
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #10 Skrevet 16. desember 2021 2 minutter siden, DS7350 said: Takk, det var bare så vanskelig å innse at vi ikke skulle bli gammle sammen. Nå har ikke jeg noen små barn lengre, men det gjør det ikke noe enklere da de største er i etablering. Men jeg måtte bare bestemme meg at nå, jeg er bare nødt til å gå videre alene. Jeg håper bare at jeg klarer å holde det løftet til meg selv. Jeg vet jeg kan få det bedre uten han, og man blir veldig sliten i sjela av å følge med på om mannen er utro igjen. Heldigvis er det bare et barn som bor hjemme( barneskole), de andre har flyttet ut. Jeg tror han er blitt avhengig av spill i tillegg. Spiller hele tiden etter jobb og i helgene. Og han er femti år:( Ja, det skjønner jeg, men man kan jo ikke det for én hver pris. Det går nok på bekostning av din selvfølelse og selvverd i alle fall, om du går tilbake. Jeg tror du har godt av å fokusere mer på deg selv og hvordan du ønsker å leve livet ditt enn at han skal diktere det. Opplevde emosjonell utroskap selv, det var utrolig utmattende med den tvilen og manglende tilliten i forholdet. Jeg tenkte jo ofte det verste hver gang han satt med mobilen, og det var slitsomt. Hvorfor skal man bruke så mye energi på den slags tanker og følelser, og over noe så trivielt som å titte på mobilen!? Det er veldig urettferdig og feigt å holde på slik. Han skal ha i pose og sekk, og har i alle fall ikke satt ditt ve og vel først. Men ja, forstår at det er vanskelig etter så mange år sammen å forlate det. Man har jo på sett og vis vokst sammen. Det høres t.o.m. ut som du synes veldig synd på han, med en muligens påbegynnende spilleavhengigheten. Kan godt være han ikke har det så bra for tiden selv heller, men det bør ikke legitimere oppførsel hans over mange år. Om du skal klare det, tror jeg det er lurt å holde seg aktiv, opptatt med ting, og være rundt andre, for å slippe å tenke så mye på det kjipe i livet. Det er sikkert ikke dumt å flørte litt med andre heller. Du må ha masse lykke til og håper du føler deg bedre etter hvert!😊 Og ønsker deg en fin jul der du får kost deg med nære og kjære!🎄❄🎅 Anonymkode: 914be...abe 1
DS7350 Skrevet 16. desember 2021 #11 Skrevet 16. desember 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Ja, det skjønner jeg, men man kan jo ikke det for én hver pris. Det går nok på bekostning av din selvfølelse og selvverd i alle fall, om du går tilbake. Jeg tror du har godt av å fokusere mer på deg selv og hvordan du ønsker å leve livet ditt enn at han skal diktere det. Opplevde emosjonell utroskap selv, det var utrolig utmattende med den tvilen og manglende tilliten i forholdet. Jeg tenkte jo ofte det verste hver gang han satt med mobilen, og det var slitsomt. Hvorfor skal man bruke så mye energi på den slags tanker og følelser, og over noe så trivielt som å titte på mobilen!? Det er veldig urettferdig og feigt å holde på slik. Han skal ha i pose og sekk, og har i alle fall ikke satt ditt ve og vel først. Men ja, forstår at det er vanskelig etter så mange år sammen å forlate det. Man har jo på sett og vis vokst sammen. Det høres t.o.m. ut som du synes veldig synd på han, med en muligens påbegynnende spilleavhengigheten. Kan godt være han ikke har det så bra for tiden selv heller, men det bør ikke legitimere oppførsel hans over mange år. Om du skal klare det, tror jeg det er lurt å holde seg aktiv, opptatt med ting, og være rundt andre, for å slippe å tenke så mye på det kjipe i livet. Det er sikkert ikke dumt å flørte litt med andre heller. Du må ha masse lykke til og håper du føler deg bedre etter hvert!😊 Og ønsker deg en fin jul der du får kost deg med nære og kjære!🎄❄🎅 Anonymkode: 914be...abe Tusen takk for godt råd❤️ Ha en riktig god jul. Det var godt å få luftet litt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå