AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #1 Skrevet 16. desember 2021 Jeg syns det er ganske frekt å si, man vet aldri hva folk har opplevd. Kan være overgrep, voldtekt, et dårlig forhold osv. Jeg chatter litt med en på Tinder som skrev dette, vet ikke om han prøvde på humor men jeg ble veldig lei meg faktisk. Har aldri opplevd at en mann vil ha meg lengre enn et par mnd. Blir alltid dumpet og avvist. Da er det veldig vondt å få sånn spørsmål Mulig det var et klossete kompliment, hva vet jeg. Han skrev flere ganger at han ikke greier å forstå at en så pen dame som meg er singel, så skrev han: "kan ikke du forklare meg dette, for jeg forstår ikke hvordan en så bra dame som deg er barnløs og har vært singel i så mange år." Jeg prøvde å si at jeg ikke har møtt noen som er interessert i meg, men han spør bare igjen og igjen. Hvorfor spørre om noe sånt? Det er sensitivt og sårt at ingen menn vil ha meg. Men jeg har ikke sagt det til han så klart. Hvordan svare? Han virker hyggelig ellers og vil møte meg, men om han skal mobbe meg fordi jeg er barnløs så vil jeg jo ikke møte han. Anonymkode: a4016...6fe 3 1
Populært innlegg Frida Skrevet 16. desember 2021 Populært innlegg #2 Skrevet 16. desember 2021 Svar: "Hva er galt med deg som mangler totalt oppdragelse, sosial intelligens og helt vanlig folkeskikk?" 52 1
Rosatoast Skrevet 16. desember 2021 #3 Skrevet 16. desember 2021 (endret) Han kan ikke vite at det er sårende for deg, han komplimenterte deg og viser åpenbar interesse. Da får du gjøre som vanlige folk, si ifra om at det sårer istedefor å la deg bli tråkka på .😛 Endret 16. desember 2021 av Rosatoast 7
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #4 Skrevet 16. desember 2021 Han sa vel ikke «hva er galt med deg», men «jeg forstår ikke hvordan en så bra dame kan være singel og barnløs», så jeg ser ikke helt hva som er så galt her 🤷♀️ Han er vel litt bekymret for at du har en traumatisk forhistorie hvor du planla bryllup med ditt livs kjærlighet før du brått ble dumpet og at du er singel fordi «ingen kan sammenlignes med Ola!» eller noe lignende, hva vet jeg 🤷♀️ Anonymkode: 84a64...8d8 11 1
Nymerïa Skrevet 16. desember 2021 #5 Skrevet 16. desember 2021 Jeg synes det spørsmålet er ille nok å komme med en gang, men å fortsette å presse på når du har svart? Han høres ganske dum ut på et sosialt plan. Nå er det på tide at du tar i hvis du skal fortsette med denne mannen, forslaget over (post #2) er ikke så dumt. Det er ikke noe jeg hadde gått for i utgangspunktet, men denne mannen er langt over grensa. 15
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #6 Skrevet 16. desember 2021 Rosatoast skrev (2 minutter siden): Han kan ikke vite at det er sårende for deg, han komplimenterte deg og viser åpenbar interesse. Da får du gjøre som vanlige folk, si ifra om at det sårer istedefor å la deg bli tråkka på .😛 Nei, det er derfor jeg svarer litt nøytralt. Jeg reagerer på at han først spør hva som er gærent med meg (var faktisk de ordene han brukte) og deretter at han ikke gir seg.. Han er jo singel han og i tillegg til at han har barn som han har 50/50. Hvis han sender melding i dag og fortsetter skal jeg si fra til han. Er bare så vanskelig å vite hva man skal si.. TS Anonymkode: a4016...6fe
Meridian Skrevet 16. desember 2021 #7 Skrevet 16. desember 2021 Det er mange grunner til at en kvinne ikke har mann og barn, noe folk flest burde forstå. Dessverre er det mange som har vokst opp i mijø hvor fokuset er at en kvinnes verdi ligger i utseende, mann, barn og et flott hjem. 15
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #8 Skrevet 16. desember 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nei, det er derfor jeg svarer litt nøytralt. Jeg reagerer på at han først spør hva som er gærent med meg (var faktisk de ordene han brukte) og deretter at han ikke gir seg.. Han er jo singel han og i tillegg til at han har barn som han har 50/50. Hvis han sender melding i dag og fortsetter skal jeg si fra til han. Er bare så vanskelig å vite hva man skal si.. TS Anonymkode: a4016...6fe Hva er galt med deg som gjør at mammaen til barnet ditt ikke vil være sammen med deg lenger? Nei, fra spøk til alvor. Spør han hvorfor han sier sånn? Det går jo an å forklare at det ikke er et kompliment. Anonymkode: 66a21...689 7
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #9 Skrevet 16. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei, det er derfor jeg svarer litt nøytralt. Jeg reagerer på at han først spør hva som er gærent med meg (var faktisk de ordene han brukte) og deretter at han ikke gir seg.. Han er jo singel han og i tillegg til at han har barn som han har 50/50. Hvis han sender melding i dag og fortsetter skal jeg si fra til han. Er bare så vanskelig å vite hva man skal si.. TS Anonymkode: a4016...6fe Han prøver vel å finne ut om det faktisk er noe «galt med deg», om du er veldig vanskelig, kranglete, needy eller noe sånt? Ville bare svart at du ikke har truffet noen du kunne tenke deg å gå videre med enda. Eller at du har trivdes godt som singel eller har fokusert på karriere eller noe sånt. Anonymkode: 0cf1d...641 6
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #10 Skrevet 16. desember 2021 Syns du er veldig hårsår jeg. Han syns det er så merkelig at en dame som deg er singel at han ikke klarer å legge det fra seg, så du har vel gjort et godt inntrykk da 🤷🏼♀️ Å ta seg selv så seriøst kan jo og være en grunn til at du ikke har funnet noen varig kjæreste, det er slitsomt å måtte veie sine ord hele tiden. Anonymkode: a90dc...51d 10
Frida Skrevet 16. desember 2021 #11 Skrevet 16. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Syns du er veldig hårsår jeg. Han syns det er så merkelig at en dame som deg er singel at han ikke klarer å legge det fra seg, så du har vel gjort et godt inntrykk da 🤷🏼♀️ Å ta seg selv så seriøst kan jo og være en grunn til at du ikke har funnet noen varig kjæreste, det er slitsomt å måtte veie sine ord hele tiden. Anonymkode: a90dc...51d Ja, jeg er enig i at det må være slitsomt for dem som ikke aner hva alminnelig folkeskikk er. Det er vel ganske sjeldent å treffe på en mann er så totalt hjelpeløs til å ordlegge seg. Du klarer det jo flott selv: "så merkelig at en dame som deg er singel" - jeg tror nok du ser forskjellen du også! ps. Ts kan jo konfrontere ham med uttalelsen hans og se hvor hårsår han blir 😄 6 1
Gjest AprilRyan Skrevet 16. desember 2021 #12 Skrevet 16. desember 2021 (endret) Så han skrev ikke hva som var galt med deg, men at han ikke kunne forstå at dame som deg er barnløs og singel? Det er jo et kompliment og han mener det som at han synes det er rart at en så flott dame er singel og barnløs. Han mener ikke noe galt med det så om jeg ikke misforstår og han skrev "hva er galt med deg" så synes jeg du overtolker det han skriver. Endret 16. desember 2021 av AprilRyan
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #13 Skrevet 16. desember 2021 Sorry meg men han høres ut som en asshole som bevisst "negger". Negging er en teknikk de har lært av kvinnefiendtlige sjekkeguruer som går ut på å rakke ned på kvinnen pakket inn i et kompliment sånn at kvinnen blir mer usikker på seg selv og egen verdi og blir mer takknemlig for oppmerksomheten hun får og blir lettere for en dårlig mann å få på kroken. Jeg hadde ikke tatt meg støtt av det han spurte om men hadde bare unmatched med en gang fordi det er tydelig hva han prøver på og det er å få deg til å tro det er noe galt med deg, granske deg selv med kritisk blikk og å dele negative sider av deg selv med han så han har noe å bruke mot deg senere. Ingen normale menn hadde formulert seg sånn! Anonymkode: 77896...287 10 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #14 Skrevet 16. desember 2021 Svarer at jeg har valgt å ikke få barn ut i fra et miljøperspektiv (er jo bare BS, men morsomt å se reaksjonen deres) De slutter da å spørre, når jeg var ærlig å sa at jeg ikke ønsker å få barn og aldri har hatt lyst på det kom det masse oppfølgingsspørsmål Anonymkode: a8b3f...dfc 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #15 Skrevet 16. desember 2021 Da svarer du "Det er nok fordi jeg har høye krav til en potensiell partner. Jeg trives veldig godt alene, så om jeg skal ha en partner, så skal det være noen som beriker livet mitt." Anonymkode: 80aeb...df7 6 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #16 Skrevet 16. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Syns du er veldig hårsår jeg. Han syns det er så merkelig at en dame som deg er singel at han ikke klarer å legge det fra seg, så du har vel gjort et godt inntrykk da 🤷🏼♀️ Å ta seg selv så seriøst kan jo og være en grunn til at du ikke har funnet noen varig kjæreste, det er slitsomt å måtte veie sine ord hele tiden. Anonymkode: a90dc...51d Og hans mangel på sosiale ferdigheter kan være en grunn til at han nå er singel og kun ser barnet 50%. 🤷♀️ Anonymkode: 5cb8a...716 8
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #17 Skrevet 16. desember 2021 Hadde svart «Hvem oppdragelse har du som spør frekke ting?» Anonymkode: 29d74...921
Sisselini Skrevet 16. desember 2021 #18 Skrevet 16. desember 2021 Pleier å svare som sant er, at jeg har slått opp med eksene/datene mine 🤷🏼♀️ Vil ha maks kjemi og vil ikke settle for noe annet. Står ikke på tilbudene, men på hva jeg tar til «takke med». Har det allerede megabra, så må være en meget positiv add on i livet ✨ 3
Sisselini Skrevet 16. desember 2021 #19 Skrevet 16. desember 2021 Også; Hva får noen til å tro at alle ønsker det samme som de selv? Som i dette tilfellet, mann og barn tydeligvis 😅
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #20 Skrevet 16. desember 2021 Google negging Anonymkode: 77896...287
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå