yunayinu Skrevet 16. desember 2021 #1 Skrevet 16. desember 2021 (endret) . Endret 16. desember 2021 av yunayinu
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #2 Skrevet 16. desember 2021 du må vel tåle at han har venner, hvis du ikke stoler å han hvorfor er dere sammen da? kjæresten min gamer mye, og har mange jenter og gutter fra hele verden på vennelisten Anonymkode: 2e13b...dd6 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #3 Skrevet 16. desember 2021 Hadde fulgt med ihvertfall 🤷♀️ Tror jeg hadde blitt litt såret. For jeg har faktisk kuttet ut vennskap med fine folk pga min kjæreste. etter oppfordring fra KG folka. Anonymkode: c1953...5c2 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #4 Skrevet 16. desember 2021 Har hun onlyfans? Anonymkode: 622fe...743
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #5 Skrevet 16. desember 2021 Jeg gamer med gutter selv (ofte i grupper og så og si aldri samme person alene igjen og igjen) og typen har ikke noe imot dette, men nå er han veldig selvsikker. Jeg er litt mer usikker selv og har kanskje blitt litt uggen hvis typen min ofte gamet med en spesifikk jente. Personlig har jeg nevnt lignende om dette til han bare så han skulle vite at jeg er litt usikker. Det hjalp faktisk mye. Han har ikke sluttet å henge med venninner eller slikt men det hjalp å få det ut av systemet hvis det gir mening? Jeg stoler på han 110% men det betyr ikke nødvendigvis at jeg ikke er usikker på meg selv ennå. Jeg tror fortsatt det finnes bedre kjæreste matriale for han der ute enn men og det ka gjøre meg usikker, men jeg legger fort fra meg den tanken. Det er meg han har valgt. Det er meg han bor, spiser og går til sengs med. Det er meg han går til når ting er vanskelig eller når han vil slappe helt av. Typen din har også valgt deg. Du kan velge å snakke om usikkerheten din hvis det hjelper uten at typen din føler at han må kutte ut venner. Det at de streamer også vil jeg jo si er et tegn på at han ikke gjør noe galt siden han ikke prøver å skjule noe. Men uansett er det bare han som virkelig kan gi deg fred. Det hjalp meg å snakke om det. Kanskje hjelper det deg også. Anonymkode: 10d84...39b 2
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #6 Skrevet 16. desember 2021 Jeg ler også sammen med de jeg deler hobby med. Det spiller ingen rolle hvilket kjønn det er. Kanskje du kan involvere deg mer så du forstår hva det går ut på? Anonymkode: 9d739...3ea
Matas Skrevet 16. desember 2021 #7 Skrevet 16. desember 2021 Tråden stenges ettersom trådtittel og HI er endret. - Matas, mod.
Anbefalte innlegg