Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjent hverandre i 4 måneder. Hvor mye skulle jeg lagt i julegave?

Anonymkode: a47bc...0ae

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Kjent hverandre i 4 måneder. Hvor mye skulle jeg lagt i julegave?

Hva tjener du?

Anonymkode: 4280f...e56

Skrevet

Litt tidlig for julegave? Med mindre dere allerede har definert forholdet, og alt det der, og er relativt stabile. Da ville jeg latt det være avhengig av alder og inntekt.

Og selvfølgelig snakket sammen i forkant. Ingen klarer å "gjette"likt her, så da blir det bare kleint for en på julaften uansett. 

Anonymkode: ea8e6...d47

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Litt tidlig for julegave? Med mindre dere allerede har definert forholdet, og alt det der, og er relativt stabile. Da ville jeg latt det være avhengig av alder og inntekt.

Og selvfølgelig snakket sammen i forkant. Ingen klarer å "gjette"likt her, så da blir det bare kleint for en på julaften uansett. 

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Hva tjener du?

Anonymkode: 4280f...e56

Det er for tidlig kanskje? Jeg tenkte det var naturlig? Vi har truffet hverandre som sagt fire måneder, vært på helgeturer sammen, truffet fåtall av hverandres venner. 

Vi er begge i midten av 30årene. Jeg tjener 40.000 brutto, han tipper jeg tjener litt mer.

Jeg pleier å bruke ca. 500-700 kr per pers på søsken og foreldre. Vet han pleier å bruke 400-500 kr per pers på foreldre og søsken.

Skrevet

Par hundringser holder i lange baner.

Anonymkode: 823b3...de7

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Par hundringser holder i lange baner.

Anonymkode: 823b3...de7

Neh... Det å gi for 200 kroner er jo verken fugl eller fisk. Omtrent prisen for en enkel lunsj, eller ett glass på byen.

Flaut om han ikke gir, flaut om han gir. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Neh... Det å gi for 200 kroner er jo verken fugl eller fisk. Omtrent prisen for en enkel lunsj, eller ett glass på byen.

Flaut om han ikke gir, flaut om han gir. 

Han har allerede signalisert at han har kjøpt julegave til meg. 

Jeg har spurt de av mine venner som har møtt han. Hun ene svarte 300kr, hun andre sa hun ville lagt seg på rundt 500 kr. 

Skrevet

1000

Anonymkode: 38944...2f9

Skrevet

500-1000 tenker jeg. Er det en grunn til at dere ikke er kjærester etter fire mnd?

Anonymkode: 0ceab...af9

• Liker 1
Skrevet

250. 

Anonymkode: 1376c...0d1

Skrevet

Spør hva han ønsker seg. Svaret du får vil gi deg en pekepinn på hvilket prisnivå han selv har sett for seg. 

Anonymkode: 08e09...aa0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...