AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #1 Skrevet 16. desember 2021 Mann som maser på konen.. å gi han blowjob. Hun sier nei orker ikke og ønsker ikke... Han maser og sier gjør det for hans skyld slik han kan slappe av. Hun får dårlig samvittighet for at han maser sånn. Gir han blow Job og føler seg krenket etterpå.... Hva tenker dere? Samme gjelder vanlig sex... Anonymkode: dfca4...7ee
Gjest Dævendøtte Skrevet 16. desember 2021 #3 Skrevet 16. desember 2021 Det regnet ikke som overgrep etter straffeloven, men det er heller ikke greit å oppføre seg som mannen gjør.
Gjest Kong Durek Skrevet 16. desember 2021 #4 Skrevet 16. desember 2021 Nei, det er ikke overgrep. Regner med hun er en voksen person som kan si nei, og ikke en barmebrud på 13. Dette høres mer som en type personlighetsforstyrrelse, hvor noen er på kronisk søken etter en offerrolle, og som et ledd i det caster sine nærmeste i rollene som skurker. Høres ut som et grusomt menneske å leve med, og jeg håper mannen i dette scenariet har vett til å stikke av før saken mot ham bygges videre opp.
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #5 Skrevet 16. desember 2021 Just now, Kong Durek said: Nei, det er ikke overgrep. Regner med hun er en voksen person som kan si nei, og ikke en barmebrud på 13. Dette høres mer som en type personlighetsforstyrrelse, hvor noen er på kronisk søken etter en offerrolle, og som et ledd i det caster sine nærmeste i rollene som skurker. Høres ut som et grusomt menneske å leve med, og jeg håper mannen i dette scenariet har vett til å stikke av før saken mot ham bygges videre opp. 🤣🤣🤣 Anonymkode: dfca4...7ee 4
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #6 Skrevet 16. desember 2021 Just now, Dævendøtte said: Det regnet ikke som overgrep etter straffeloven, men det er heller ikke greit å oppføre seg som mannen gjør. Neida var jo ikke ufrivillig men bare ubehagelig Anonymkode: dfca4...7ee
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #7 Skrevet 16. desember 2021 1 minutt siden, Kong Durek said: Nei, det er ikke overgrep. Regner med hun er en voksen person som kan si nei, og ikke en barmebrud på 13. Dette høres mer som en type personlighetsforstyrrelse, hvor noen er på kronisk søken etter en offerrolle, og som et ledd i det caster sine nærmeste i rollene som skurker. Høres ut som et grusomt menneske å leve med, og jeg håper mannen i dette scenariet har vett til å stikke av før saken mot ham bygges videre opp. Så om man er 13 år har man lov å si nei???? Anonymkode: dfca4...7ee
Gjest Dævendøtte Skrevet 16. desember 2021 #8 Skrevet 16. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Neida var jo ikke ufrivillig men bare ubehagelig Anonymkode: dfca4...7ee Men hvorfor gir du etter? Er det bedre at han får slappet av enn at du føler det ubehagelig?
Gjest Kong Durek Skrevet 16. desember 2021 #9 Skrevet 16. desember 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Så om man er 13 år har man lov å si nei???? Anonymkode: dfca4...7ee Alle har lov til å si nei, men man forventer ikke av en 13-åring å kunne stå opp for seg selv slik en forventer av en voksen. Er du 13 eller er du voksen?
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #10 Skrevet 16. desember 2021 1 minutt siden, Dævendøtte said: Men hvorfor gir du etter? Er det bedre at han får slappet av enn at du føler det ubehagelig? Hva tror du skjedde om jeg sa nei ? Anonymkode: dfca4...7ee
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #11 Skrevet 16. desember 2021 Just now, Kong Durek said: Alle har lov til å si nei, men man forventer ikke av en 13-åring å kunne stå opp for seg selv slik en forventer av en voksen. Er du 13 eller er du voksen? Ok så alle vokne står opp og sier nei? Anonymkode: dfca4...7ee
Isambard Skrevet 16. desember 2021 #12 Skrevet 16. desember 2021 Kall det hva du vil, men det er kvalm og hensynsløs oppførsel. Han behandler deg dårlig. 14
Gjest Dævendøtte Skrevet 16. desember 2021 #13 Skrevet 16. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva tror du skjedde om jeg sa nei ? Anonymkode: dfca4...7ee Har du sagt nei noen gang? Hvis du ikke tør å si nei, så bør du vurdere hele forholdet.
Isambard Skrevet 16. desember 2021 #14 Skrevet 16. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva tror du skjedde om jeg sa nei ? Anonymkode: dfca4...7ee Det må du svare på selv. Ville han blitt voldelig? 1
Gjest Kong Durek Skrevet 16. desember 2021 #15 Skrevet 16. desember 2021 (endret) 4 minutter siden, AnonymBruker said: Ok så alle vokne står opp og sier nei? Anonymkode: dfca4...7ee Det bør kunne forventes av et voksent menneske, ja. Du er ikke et offer. Endret 16. desember 2021 av Kong Durek
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #16 Skrevet 16. desember 2021 Jeg ville i hvert fall ikke kalt det greit. På en måte er det jo et overgrep med tanke på at mannen "psykisk" straffer henne om hun ikke vil gi han bj/ligge. Så det blir nesten at hun gjør det mot en trussel om at hvis hun ikke gjør det "så får ikke mannen til å slappe av og da er det hennes feil". Jeg kan bare ikke skjønne at folk maser til seg sex. Jeg selv hadde backet med EN gang om jeg fikk den minste oppfattningen av at personen jeg er med ikke er gira. Utrolig ekkelt at man har lyst til å ha sex med noen, når man vet at den personen egentlig ikke vil. Anonymkode: 58909...389 8
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #17 Skrevet 16. desember 2021 Sexual coercion is unwanted sexual activity that happens when you are pressured, tricked, threatened, or forced in a nonphysical way. Anonymkode: 33bc3...5d9 5
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #18 Skrevet 16. desember 2021 1 minutt siden, Kong Durek said: Det bør kunne forventes av et voksent menneske, ja. Du er ikke et offer. Da er du trangsynt... Du må være helt perfekt Anonymkode: dfca4...7ee 1
Gjest Kong Durek Skrevet 16. desember 2021 #19 Skrevet 16. desember 2021 (endret) 2 minutter siden, AnonymBruker said: Da er du trangsynt... Du må være helt perfekt Anonymkode: dfca4...7ee Overgrep er en alvorlig ting som av og til hender mot folk (ofte barn) i sårbare situasjoner, og du bør sporenstreks slutte å forsøke å rane til deg den sympatien som er ment for folk som opplever og har opplevd sånt. Ikke vær en sympati-parasitt bare fordi du ønsker å ramme mannen din med de forferdeligste beskyldninger. Endret 16. desember 2021 av Kong Durek
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #20 Skrevet 16. desember 2021 Just now, Kong Durek said: Overgrep er en alvorlig ting som av og til hender mot folk (ofte barn) i sårbare situasjoner, og du bør sporenstreks slutte å forsøke å rane til deg den sympatien som er ment for folk som opplever og har opplevd sånt. Ikke vær en sympati-parasitt bare fordi du ønsker å ramme mannen din. Hæææææ....? Anonymkode: dfca4...7ee 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå