Gjest Gjest_Cuba_* Skrevet 13. oktober 2005 #1 Skrevet 13. oktober 2005 Har ikke radio akkurat her jeg sitter nå.. men titter innom p4.no/lyden av og til og følger med på alternativne der.. Er så mange dumme alternativ altså.. skjønner ikke hvordan man kan få lyden til å bli det.. Forresten; noen som er sikre på hva lyden er nå? Den har gått lenge nå..
Superlammet Skrevet 13. oktober 2005 #2 Skrevet 13. oktober 2005 høres ut som plastfilm på en eske som blir tatt av.. nei jeg aner virkelig ikke....
Areola Skrevet 13. oktober 2005 #3 Skrevet 13. oktober 2005 Får man hørt på lyden på den siden? Jeg ser bare den mini-konkuransen..
Cuba Skrevet 13. oktober 2005 #4 Skrevet 13. oktober 2005 Nei.. man får ikke hørt den der.. men man kan få den på telefonen.. send "lytte" til 1904 mener jeg det var.. 10 kr. Ja, det var det jeg tenkte på og Superlammet..
Gjest Gitte Skrevet 13. oktober 2005 #5 Skrevet 13. oktober 2005 Syns det er helt umulig å høre hva det er jeg. Hadde jeg visst det hadde jeg sitti på telefonen hele dagen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå