AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #1 Skrevet 16. desember 2021 Har begynt å date en mann jeg har truffet via Tinder. Jeg er i 30-årene og han i 40-årene. Begge klare på at vi ønsker noe seriøst. Møttes for en ukes tid siden, middag på restaurant - og det var virkelig en fin date. Vi spiste deilig middag, skravlet og koste oss lenge. Mange felles interesser, og vi jobber også med det samme, så mange felles referansepunkter. Vi endte med å kysse. Vi møttes igjen noen dager etterpå, hvor vi igjen spiste middag, og det var like god kjemi. Dette var i helgen, hvor vi begge hadde god tid. Vi kysset mer og det var i det hele tatt en super date. Det var jeg som var litt frempå da, på vei hjem fra første date, som spurte om han ikke hadde lyst til å komme til meg på et hjemmelaget måltid. Det takket han ja til med en gang. Siden andre date har vi tekstet hverandre frem og tilbake, dog ikke mye. Ikke som mellom første og andre date. Føler kanskje at mellom disse to datene var det mye spenning og nysgjerrighet, og litt sånn euforisk følelse av å bli kjent. Etter andre date har det på en måte roet seg til å bli en mer romantisk tone kanskje, litt mer seriøs, men på en interessert måte? Hver kveld sender han nattamelding, og det er gjerne med f.eks et smilefjes eller et hjerte. Nå har vi begge kanskje krevende jobber, spesielt nå pga korona, derfor har vi begge vært slitne. Derfor har ingen av oss tid til masse teksting fram og tilbake. Jeg synes derfor det er hyggelig at han husker på meg etter en krevende arbeidsdag. Etter råd før to mannlige venner, har jeg prøvd å ikke være for frampå og følelsesmessig styrt. Det er ikke lett, jeg sitter på hendene, for det brenner etter å skrive mer. Jeg har holdt meg i skinnet, selv om det føles litt unaturlig. Å skrive masse meldinger når han sikkert er utslitt etter jobb tror jeg helt ærlig er det siste han orker. Jeg prøver derfor å gi fyren rom. Det er vanskelig, siden jeg egentlig har litt følelsene utenpå kroppen, men jeg vil virkelig ikke skremme han bort. Samtidig skal det sies at han er veldig frampå når vi har vært på date, og det at han sender meg meldinger, om ikke mange, hver dag, ser jeg på som et positivt tegn. Han vet også at jeg er forsiktig, jeg sa det til ham at jeg er veldig sjenert, så jeg har på følelsen av at han prøver å gi meg rom også. For han er veldig omtenksom, og han gyver ikke løs på kyssing med en gang på date liksom. Han har en veldig rolig og fin tilnærming. Så er vi altså der at jeg lengter etter å se han igjen, men jeg lurer på hva som er innenfor, uten å virke for masete, om dere skjønner? Jeg har ikke sendt ham melding siden i går kveld, hvor jeg også ønsket ham god natt, og nå lurer jeg på om det er innenfor å sende ham en melding på kvelden i dag, hvor jeg lurer på om vi kunne møtes igjen? Og hvordan bør det formuleres eventuelt? Kanskje tenker jeg altfor mye, men etter å ha lest rundt på nett, så er det visst viktig å ikke være for på eller masete, og derfor prøver jeg nettopp det. Anonymkode: 38a57...42d
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #2 Skrevet 16. desember 2021 Jeg synes du skal sende han en mld i kveld. Det trenger ikke være han som sender først hver gang. Anonymkode: 988f5...4da
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #3 Skrevet 16. desember 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg synes du skal sende han en mld i kveld. Det trenger ikke være han som sender først hver gang. Anonymkode: 988f5...4da Ts her. Takk for råd. Ja, det var litt morsomt, for disse jeg rådfører meg med (ja, det er kanskje litt småpatetisk), skrev faktisk akkurat det samme. Skal sende ham en melding i kveld, etter jobb. Men, skal jeg bare skrive "god kveld", eller kan jeg skrive "god kveld, lyst til å treffes igjen snart?". Eller, blir det for frampå? Anonymkode: 38a57...42d
lillevill Skrevet 16. desember 2021 #4 Skrevet 16. desember 2021 Skal være ærlig nå TS og synes det er rart at du er 30, du er voksen, og er usikker på disse meldingene er rare eller ikke. De er jo helt normale. 🤷♀️ 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #5 Skrevet 16. desember 2021 lillevill skrev (Akkurat nå): Skal være ærlig nå TS og synes det er rart at du er 30, du er voksen, og er usikker på disse meldingene er rare eller ikke. De er jo helt normale. 🤷♀️ Ts her. Det kan være, men det er mange år siden jeg drev med dating. 😊 Og ja, jeg er nok litt usikker på meg selv, dessverre. Anonymkode: 38a57...42d
lillevill Skrevet 16. desember 2021 #6 Skrevet 16. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ts her. Det kan være, men det er mange år siden jeg drev med dating. 😊 Og ja, jeg er nok litt usikker på meg selv, dessverre. Anonymkode: 38a57...42d Er det derfor du dater en som er ti år eldre enn deg selv? eller liker du han veldig godt?
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #7 Skrevet 16. desember 2021 lillevill skrev (2 minutter siden): Er det derfor du dater en som er ti år eldre enn deg selv? eller liker du han veldig godt? Ts her. Nei. Det er 9 år mellom oss. Jeg liker han oppriktig veldig godt. Alderen er tilfeldig i såmåte. Anonymkode: 38a57...42d
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #8 Skrevet 16. desember 2021 Jeg dater en mann som skriver alt for sjeldent. Vi bor langt unna hverandre, og han skal gjøre all verdens annet enn å bare møtes nå. Jeg blir sprø av dette. Jeg har lyst til at han skal fortelle om småting han gjør uten at jeg spør. Jeg elsker menn som liker å kommunisere med meg, ringer og bruker tid på meg. Det gjør ikke han jeg dater nå, og dermed tenker jeg at her var det sannelig laber interesse å spore. Jeg har ikke trengt å sitte på hendene mine når jeg har blitt sammen med noen. Jeg vil ha en mann som genuint liker å kommunisere med meg. Jeg tror dette skjærer seg om han skal surre rundt i sin egen ungkarsverden med sine gamle venner 24/7. Anonymkode: 48efe...ed4 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #9 Skrevet 16. desember 2021 Ts her. Vel, nå har vi avtalt tredje date, til uka. 😊 Anonymkode: 38a57...42d
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #10 Skrevet 16. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg dater en mann som skriver alt for sjeldent. Vi bor langt unna hverandre, og han skal gjøre all verdens annet enn å bare møtes nå. Jeg blir sprø av dette. Jeg har lyst til at han skal fortelle om småting han gjør uten at jeg spør. Jeg elsker menn som liker å kommunisere med meg, ringer og bruker tid på meg. Det gjør ikke han jeg dater nå, og dermed tenker jeg at her var det sannelig laber interesse å spore. Jeg har ikke trengt å sitte på hendene mine når jeg har blitt sammen med noen. Jeg vil ha en mann som genuint liker å kommunisere med meg. Jeg tror dette skjærer seg om han skal surre rundt i sin egen ungkarsverden med sine gamle venner 24/7. Anonymkode: 48efe...ed4 Ts her. Det skjønner jeg. Kjenner meg litt igjen, men det virker som at det at jeg spurte var det han trengte. Det satte i gang flørtinga gitt. Nå er han riktig så ivrig. 🥰 Anonymkode: 38a57...42d
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #11 Skrevet 16. desember 2021 Personlig hadde jeg ventet 5-6 dager med å spørre om ny date og jeg hadde roet ned den daglige tekstingen. Det som blir intenst så fort det brenner fort ut også så her må du roe det ned for at dere ikke skal gå lei Anonymkode: f9236...888
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #12 Skrevet 16. desember 2021 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Personlig hadde jeg ventet 5-6 dager med å spørre om ny date og jeg hadde roet ned den daglige tekstingen. Det som blir intenst så fort det brenner fort ut også så her må du roe det ned for at dere ikke skal gå lei Anonymkode: f9236...888 Ts her. I utgangspunktet ikke uenig, derfor har jeg vært mye mer tilbakeholden enn jeg pleier. Det hadde gått 5 dager siden sist date, så syntes ikke det ble for tidlig å spørre nå. Og det er ikke jeg som tekster han daglig, det er han. Jeg svarer han. Vi har da hatt noen dager med kun "God natt", ergo ikke voldsom teksting, og et par dager med helt vanlig samtale "hvordan har dagen vært". Det tok seg opp i dag da, siden jeg spurte om han ville treffe meg igjen. Hvilket han ville. 😊 Anonymkode: 38a57...42d 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #13 Skrevet 16. desember 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Ts her. I utgangspunktet ikke uenig, derfor har jeg vært mye mer tilbakeholden enn jeg pleier. Det hadde gått 5 dager siden sist date, så syntes ikke det ble for tidlig å spørre nå. Og det er ikke jeg som tekster han daglig, det er han. Jeg svarer han. Vi har da hatt noen dager med kun "God natt", ergo ikke voldsom teksting, og et par dager med helt vanlig samtale "hvordan har dagen vært". Det tok seg opp i dag da, siden jeg spurte om han ville treffe meg igjen. Hvilket han ville. 😊 Anonymkode: 38a57...42d Ok, så koselig. Lykke til videre 😊 Anonymkode: f9236...888
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå