AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #1 Skrevet 16. desember 2021 Det er mye rar mote, for eksempel er det heldigvis lengre mellom de tykke sprittusj øyebrynene nå. Jeg tenkte jeg bare skulle ta for meg et par i første omgang rare ting vi i min gjeng/ skolen hadde på oss. Bolebukser, de tynne, fargerike, nesten skrikende joggebuksene, ja, da skjønte du alt nå epoken jeg var tenåring. Og det var rart nok i seg selv. Men til bolebukser var det to par USA sokker, som helst skulle matche fargene i buksa, eller minimum være hvite inni grå eller noe slikt for å ha forskjellig farge. De skulle over buksa selvsagt så de syntes. Hele den USA sokk greia var jo en greie for seg selv egentlig. Foldingen for eksempel. Noen foldet så detaljert, andre slang de på seg som en tykk kladd, noen dyttet de helt ned, hos andre dekket de mer enn halve leggen. Noen lot bare en liten stripe av den innerste synes, så den ytterste var ekstra tykk. Men, tilbake til bolebuksa, mange av mine venner brukte også bolebukse under jeans som stilongs på vinteren! Eller som en kompis av meg som alltid gikk i kneppebukser. Og på vinteren, to kneppebukser samtidig, selv om luftingen ned sidene gjorde at han neppe kan ha merket særlig forskjell… Bolebukser var også ganske vanlig som stillongs under kneppebukser, særlig de fra Adidas, de var så kule at de måtte synes. Selv brukte jeg joggebukser under på vinteren. Stilongs var av en eller annen grunn flaut. Jeg har mye mer på lager, tenkte bare å starte der… 😂 Anonymkode: 6a3fe...c4b 3
Bam Skrevet 16. desember 2021 #3 Skrevet 16. desember 2021 Velurjoggedress à la rappere fra NYC og LA. Helt krise.
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #4 Skrevet 16. desember 2021 Superlave bukser og g-stringen langt oppe på ryggen🙈 Anonymkode: 3408d...204 6
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 16. desember 2021 #5 Skrevet 16. desember 2021 Athena79 skrev (8 minutter siden): Skjørt over jeans.. Det var verre med sånne bukser der skjørtet var sydd fast, som var veldig in rundt 2000. Gjerne også med splitt helt nederst.
Era Vulgaris Skrevet 16. desember 2021 #7 Skrevet 16. desember 2021 Jeg var tenåring på 80-tallet, så da var det stort hår, pastellfarger på alt, Ball - og Poco Locogensere, Levi`s, Busnell og mokasiner. Helst trange jeans med smalt belte, og genseren nedi buksa. Kuleste motebildet noensinne! 13
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #8 Skrevet 16. desember 2021 Én rød og én svart converse sko 😎 kort svart hår, mye eyeliner og naglebelte 🤘😂 Anonymkode: 73ec0...0f6 2
Juniper Skrevet 16. desember 2021 #9 Skrevet 16. desember 2021 Era Vulgaris skrev (10 minutter siden): Jeg var tenåring på 80-tallet, så da var det stort hår, pastellfarger på alt, Ball - og Poco Locogensere, Levi`s, Busnell og mokasiner. Helst trange jeans med smalt belte, og genseren nedi buksa. Kuleste motebildet noensinne! Det ser skremmende kjent ut! 🤪 6
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #10 Skrevet 16. desember 2021 Anonymus Notarius skrev (41 minutter siden): Det var verre med sånne bukser der skjørtet var sydd fast, som var veldig in rundt 2000. Gjerne også med splitt helt nederst. Det er så komisk, for jeg begynte med det før det kom i butikkene. Jeg hatet lårene mine, så jeg fant ut at jeg kunne gå med skjørt over buksa for å skjule dem! Jeg var litt utstøtt og mobba uansett, så om jeg gikk med noe som andre så på som rart, det brydde jeg meg ikke om. Plutselig kom det bukser med påsydd skjørt i butikk, gitt 😄 Anonymkode: b32a4...cb7 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #11 Skrevet 16. desember 2021 Hva er en USA-sokk? Anonymkode: 4a7ad...994
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #12 Skrevet 16. desember 2021 Skinnvest, skinnslips og pappas dressjakke Og seilersko... og klær i pastellfarger. Syns jeg var tøff da! Anonymkode: 1204b...c2d
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #13 Skrevet 16. desember 2021 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Hva er en USA-sokk? Anonymkode: 4a7ad...994 De hadde mange navn, aerobic sokk, USA sokk, Amerikasokk. En knehøy eller enda lengre sokk med ribbestrikket topp i tykk bomull, og tynn fot så du kunne bruke flere over hverandre. Man fikk dem i alle farger. Anonymkode: 6a3fe...c4b
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #14 Skrevet 16. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva er en USA-sokk? Anonymkode: 4a7ad...994 Her dyttet ned eller dratt opp. Veldig sjelden vi dro dem til knærne. Og vi brukte dem nesten aldri alene. Nesten alltid to par. Eller sammen med andre sokker. På 17. mai to år hadde jeg hvite, blå og røde. Anonymkode: 6a3fe...c4b 5
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #15 Skrevet 16. desember 2021 Når vi skulle pynte oss var rosa, gjerne som sokkene over her en klassiker som mageøvelse til dress for gutta og som silkebilder rundt livet med sløyfe for jentene. Kneppet hår. Dette var tidligere på 90-tallet. Klassiker på skoleball. Anonymkode: 6a3fe...c4b
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #16 Skrevet 16. desember 2021 Ikke mageøvelse, men magebelte... Anonymkode: 6a3fe...c4b 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #17 Skrevet 16. desember 2021 Og silkebånd rundt livet, ikke bilder. Anonymkode: 6a3fe...c4b 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #18 Skrevet 16. desember 2021 Skjørt over buksene er vel den teiteste moten jeg kan komme på fra da jeg var ung. Anonymkode: 41c3e...86e 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #19 Skrevet 16. desember 2021 Anonymus Notarius skrev (5 timer siden): Det var verre med sånne bukser der skjørtet var sydd fast, som var veldig in rundt 2000. Gjerne også med splitt helt nederst. Jeg hadde sånn som var skjørt foran og shorts bak😂 Anonymkode: 70aba...18c 2
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #20 Skrevet 16. desember 2021 Jeg er født på 90 tallet. Gikk på ungdomsskolen fra 2007-2010. Tights som bukse. Bandana rundt halsen. TUPERT hår og concealer på leppene😬 med masse foundation i en alt for mørk farge i ansiktet Nattbukse på skolen😅 Ellers var ikke klesstilen såå ille, verre med sminke og hår😅 gikk mye i hettegensere, converse sko og skinny jeans Anonymkode: 93b81...1e4 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå