Gjest SumoBryter Skrevet 13. oktober 2005 #1 Skrevet 13. oktober 2005 Hei! Kan jeg få hjelp til å forminske noen bilder. Jeg klarer ikke å legge inn noen bilder fordi de er for store? Hverken i avatar eller album.
Gjest Madeline Skrevet 13. oktober 2005 #2 Skrevet 13. oktober 2005 Du kan bruke PIXresizer. Du kan laste det ned her.
Gjest Hege Skrevet 13. oktober 2005 #3 Skrevet 13. oktober 2005 Har du bilder fra før i albumet? Kan du ha nådd grensen på 500kb? Avataren må være max 90x90 piksler og 50 kb, og være i bildeformat (gif, jpg..) Kanskje du bør forsøke å slette midlertidige filer og cookies også, og restarte maskinen. Trenger du å forminske et bilde til avatar kan du sende det til meg, så skal jeg forsøke å ordne det for meg. Du finner epostadressen min under "Om oss" øverst på siden.
Tykken Skrevet 13. oktober 2005 #4 Skrevet 13. oktober 2005 (endret) Jeg kan også hjelpe deg med det. Send meg det du vil forminske på: xxxxxx E-postadresser er ikke tillatt i forumet. Bruk heller PM-funksjonen. Lea (moderator) Endret 13. oktober 2005 av Lea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå