AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #21 Del Skrevet 16. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg skulle ønske flere begravelser hadde raketter 😇 Anonymkode: 041c4...b06 Noterer at det skal stå i testamentet mitt at jeg ønsker fyrverkeri i begravelsen min, eventuelt ved urnenedsettelsen. Om det ikke går, så skal i hvert fall Händels «Music for the Royal Fireworks» spilles når kista bæres ut. Anonymkode: b2118...072 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #22 Del Skrevet 16. desember 2021 Kjøp heller en fin sånn gravlys greie. Anonymkode: 14869...bdc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #23 Del Skrevet 16. desember 2021 Det viktigste er at du kommer, og får sagt farvel. Tipper bestefaren din bryr seg fint lite om du har med blomster eller krans. Anonymkode: d5f5b...e09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 16. desember 2021 #24 Del Skrevet 16. desember 2021 Om du søker opp navnet til bestefaren din på våre minnesider, vil det sannsynligvis stå hvem som har ansvar for begravelsen og du kan gjennom der bestille blomster. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 16. desember 2021 #25 Del Skrevet 16. desember 2021 https://vareminnesider.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå