AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #1 Skrevet 16. desember 2021 Er jo bare tørrprat de kommer med også. Mister helt interessen av det, det er derfor ødeleggende og så unødvendig å miste interessen fremfor å holde seg litt i skinnet til man ses igjen og det kanskje kunne utvikle seg til noe😳 Anonymkode: cc90f...13e 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #2 Skrevet 16. desember 2021 Det er neimen ikke lett å være mann - chatter han mye er det galt og chatter han lite er det galt. Herregud, si til han at ikke du ønsker at han chatter hele tiden. Anonymkode: 22a19...117 16
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #3 Skrevet 16. desember 2021 Du kan jo bare svare når det passer deg? Men ja, alle er forskjellige. Noen gang er det for lite, andre ganger før mye. Kanskje prøver han bare å tørrprate for å holde deg varm til neste treff. Anonymkode: 218cb...415
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #4 Skrevet 16. desember 2021 6 minutter siden, AnonymBruker said: Det er neimen ikke lett å være mann - chatter han mye er det galt og chatter han lite er det galt. Herregud, si til han at ikke du ønsker at han chatter hele tiden. Anonymkode: 22a19...117 Har aldri klaget på at det er for lite jeg, de to jeg ble kjæreste med og ikke mistet interessen for sendte nettopp jevnlig men lite og det passet meg perfekt. Ellers får jeg avsmak Anonymkode: cc90f...13e
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #5 Skrevet 16. desember 2021 Jeg elsker tørrprat. Flørter du ikke med meg er jeg tørr når møtedagen opprinner. Men god tørrprat, han må anstrenge seg. Ikke sånn: "Hei/hallo" "hva gjør du" osv. Anonymkode: c2998...86e
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #6 Skrevet 16. desember 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Du kan jo bare svare når det passer deg? Men ja, alle er forskjellige. Noen gang er det for lite, andre ganger før mye. Kanskje prøver han bare å tørrprate for å holde deg varm til neste treff. Anonymkode: 218cb...415 Får nesten håpe det er grunnen. Opplever det ofte men var kjipt med han her for liker han men merker interessen begynner å dabbe av Anonymkode: cc90f...13e
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #7 Skrevet 16. desember 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Er jo bare tørrprat de kommer med også. Mister helt interessen av det, det er derfor ødeleggende og så unødvendig å miste interessen fremfor å holde seg litt i skinnet til man ses igjen og det kanskje kunne utvikle seg til noe😳 Anonymkode: cc90f...13e Vil tro det er for å opprettholde kontakten. I dagens samfunn, er det mange eksempler på at folk altfor lett finner seg noe nytt. Jeg leser jo stadig her inne om damer som mener at om de ikke hører noe etter én dag, må de finne seg andre.. Så jeg vil tro det er for å "keep the fire burning", som de sier. Noen vil chatte, mens noen, som deg, ønsker ikke dette. Du får kommunisere dette til de du har kontakt med, da. Anonymkode: daddb...dba 1
Bam Skrevet 16. desember 2021 #8 Skrevet 16. desember 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Er jo bare tørrprat de kommer med også. Mister helt interessen av det, det er derfor ødeleggende og så unødvendig å miste interessen fremfor å holde seg litt i skinnet til man ses igjen og det kanskje kunne utvikle seg til noe😳 Anonymkode: cc90f...13e Vel, de fleste kvinner ser det helt motsatt. Derfor chatter vi mye i mellom treff.
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #9 Skrevet 16. desember 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Vil tro det er for å opprettholde kontakten. I dagens samfunn, er det mange eksempler på at folk altfor lett finner seg noe nytt. Jeg leser jo stadig her inne om damer som mener at om de ikke hører noe etter én dag, må de finne seg andre.. Så jeg vil tro det er for å "keep the fire burning", som de sier. Noen vil chatte, mens noen, som deg, ønsker ikke dette. Du får kommunisere dette til de du har kontakt med, da. Anonymkode: daddb...dba For meg blir flammen opprettholdt ved lite men jevnlig kontakt, men er nok det de og han her prøver på ja. Bare synd det har motsatt effekt 😕 Anonymkode: cc90f...13e
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #10 Skrevet 16. desember 2021 1 minutt siden, Bam said: Vel, de fleste kvinner ser det helt motsatt. Derfor chatter vi mye i mellom treff. Men når noen begynner å svare sjeldnere og kortere som jeg da gjør, hvorfor fortsette fremfor å tilpasse seg? Da gjør de det litt for egen del også Anonymkode: cc90f...13e
Brunello Skrevet 16. desember 2021 #11 Skrevet 16. desember 2021 Kødder du? Dette er noe alle menn klager på at damer gjør for mye. Mange menn får regelrett kjeft fordi de ikke gidder å engasjere seg i alle meldingene som bor sendt fra damer.
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #12 Skrevet 16. desember 2021 Sikker på du er forelsket? jeg er i utgangspunktet som deg, og hater tørrprat. Men er jeg forelsket så vil jeg ha daglig kontakt😍 Anonymkode: 2a8b3...961 2
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #13 Skrevet 16. desember 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Har aldri klaget på at det er for lite jeg, de to jeg ble kjæreste med og ikke mistet interessen for sendte nettopp jevnlig men lite og det passet meg perfekt. Ellers får jeg avsmak Anonymkode: cc90f...13e Skrev ikke du har klaget på at det er for lite, men ser det i andre tråder her. Hvordan kan en mann vite om du ønsker mye eller lite chatting hvis du ikke seier noe om det. Tror du alle menn er tankelesere? Anonymkode: 22a19...117
Bam Skrevet 16. desember 2021 #14 Skrevet 16. desember 2021 (endret) AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Men når noen begynner å svare sjeldnere og kortere som jeg da gjør, hvorfor fortsette fremfor å tilpasse seg? Da gjør de det litt for egen del også Anonymkode: cc90f...13e Fordi kvinner generelt har etablert at lite kontakt = lite interesse. Og du driver som kvinner flest, du hinter. Si at du ikke er interessert i tørrprat, i stedet for å hinte. Endret 16. desember 2021 av Bam
Engel Skrevet 16. desember 2021 #15 Skrevet 16. desember 2021 Folk er ulike. Jeg mister interessen om mennene ikke viser interesse mellom treffene. Det beste er vel å si fra, eller holde seg til menn som er lik deg der. 3
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #16 Skrevet 16. desember 2021 32 minutter siden, Engel said: Folk er ulike. Jeg mister interessen om mennene ikke viser interesse mellom treffene. Det beste er vel å si fra, eller holde seg til menn som er lik deg der. Men hvorfor er det så sjeldent en mellomting da? 90% skriver ALT for mye og mange ganger hver dag, mens 10% skriver for lite. Bare to jeg var sammen med klarte den gyldne middelvei Anonymkode: cc90f...13e
Engel Skrevet 16. desember 2021 #17 Skrevet 16. desember 2021 (endret) AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Men hvorfor er det så sjeldent en mellomting da? 90% skriver ALT for mye og mange ganger hver dag, mens 10% skriver for lite. Bare to jeg var sammen med klarte den gyldne middelvei Anonymkode: cc90f...13e Det får du vel spørre dem om i tilfelle? jeg har sjeldent erfart at folk skriver veldig mange ganger om dagen, vi er jo på jobb tross alt. Det er helst noen meldinger på ettermiddagen/kvelden det er snakk om. Og om jeg er opptatt da sier jeg bare ifra, har aldri vært noe problem. jeg er jo interessert i å bli kjent med dem, og om man ikke får til å møtes veldig ofte så er jo meldinger en måte å bli kjent på. Det viser at man tenker på den andre også. Men all erfaring (for mitt vedkommende) tilsier at de som ikke skriver hver dag ikke er skikkelig interessert. Det har aldri blitt noe mer. Endret 16. desember 2021 av Engel
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #18 Skrevet 16. desember 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Har aldri klaget på at det er for lite jeg, de to jeg ble kjæreste med og ikke mistet interessen for sendte nettopp jevnlig men lite og det passet meg perfekt. Ellers får jeg avsmak Anonymkode: cc90f...13e Mens jeg mister interessen ved lite kontakt. Her er vi forskjellige, også uavhengig av kjønn. Eneste løsningen her er jo å kommunisere dette til fyren, fremfor at du får «avsmak» av overteksting. Anonymkode: 71f78...7af
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #19 Skrevet 16. desember 2021 14 minutter siden, AnonymBruker said: Mens jeg mister interessen ved lite kontakt. Her er vi forskjellige, også uavhengig av kjønn. Eneste løsningen her er jo å kommunisere dette til fyren, fremfor at du får «avsmak» av overteksting. Anonymkode: 71f78...7af Kan prøve litt forsiktig neste gang vi møtes, syns det er en litt «fæl» beskjed å gi men kan se om jeg finner en lett måte å kommunisere det på. Anonymkode: cc90f...13e
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #20 Skrevet 16. desember 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: Kan prøve litt forsiktig neste gang vi møtes, syns det er en litt «fæl» beskjed å gi men kan se om jeg finner en lett måte å kommunisere det på. Anonymkode: cc90f...13e Kanskje ikke legg det frem som at mye teksting gir deg avsmak, men mer at du ikke er så glad i å tekste mye (altså fokus på deg, ikke han) og eventuelt at du syns spenningen bygger seg mer mellom møter om dere ikke chatter kontinuerlig? Anonymkode: 71f78...7af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå