Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det samme som hvert år - en valgfri betalt feriedag i romjula. Synes det er en fin løsning. Arbeidstiden er uansett redusert og mange tar seg fri, så det koster alle veldig lite.

Anonymkode: accf5...c3c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi fikk en kurv med diverse pålegg og godsaker til jul. Verdi ca 500 vil jeg tro. 

Får også bonus på 90K, den må selvsagt skattes av. 

Anonymkode: 38064...e2a

Skrevet

Lærer og kommunalt ansatt her, en eske med melkehjerter, som i fjor. 

Anonymkode: 0f93a...966

Skrevet

Ingenting. Jobber i NAV.

Anonymkode: 884d4...9d9

Skrevet

Ingenting. Jobber i kommunal barnehage. I fjor fikk vi hvert vårt sitteunderlag. 

Anonymkode: 7ad17...26f

Skrevet

Statlig ansatt, og gaven er at vi får fri på julaften. Pluss en e-post fra sjefen med takk for god innsats i et "ekstraordinært krevende år".

Normalt har vi også felles julelunsj (altså julemat i kantina. Vi må betale for maten selv, men antar den er noe subsidiert), men denne ble avlyst i år. 

Anonymkode: d8c3e...8c8

Skrevet

Har aldri fått noe.

10år i kommunal barnehage.

Anonymkode: 19c33...77d

Skrevet

T-skjorte med logo, kunne velge mellom svart og hvit. Er ikke kommet enda så spørs om jeg får den før jul. Venter i spenning...

Skrevet

Jobber i kommunen. Selve kommunen gir ikke gave, men vi får av lederne våre. Jeg har ikke åpnet min enda, men tipper det er noe julepynt vi kan henge på juletreet eller lignende. Fikk iallfall det i fjor.

Anonymkode: 6190d...a31

Skrevet

Er lærer og skulle hatt betalt julelunsj som ble avlyst, men som kompensasjon kan vi gå og bestille en lunsj (for å ta med hjem) på en delikatessebutikk.

Ellers får vi et krus og sjokolade. 

Skrevet

Gavekort på 1000 kroner og 2 kilo sjokolade. 

Anonymkode: 23636...fe8

Skrevet

Får vel en mail fra ordføreren med "godt jobba". 

Ellers skulle vi hatt lunsj, den er avlyst grunnet smittetrykket i kommunen. 

• Liker 1
Skrevet

Privat.

Får ingenting, skulle fått varm julelunsj men ble avlyst.

Kunne jeg ønsket meg noe så hadde det vært en dag fri i romjulen.

Anonymkode: 11081...858

Skrevet
Elsoo skrev (På 16.12.2021 den 11.28):

Gavekort på 400 kr, kunne selv velge mellom 25 butikker. 

Samme her. Du jobber kanskje også på sykehuset? 

Anonymkode: 1c935...df5

Skrevet

Jobber i fylkeskommunal videregående skole (er ikke lærer). Vi skulle hatt julebord, dvs type enkelt i kantina der vi får koldtbord og tar med drikke selv. Avlyst pga smittetrykk. Antar vi tar det igjen med solfest eller noe om ting ser bedre ut i februar/mars 

Ellers fikk vi alle en liten gave med lokalprodusert marmelader /kryddersalt. Pris ca 150 kr.

Vi får fri jul- og nyttårsaften. 

Jeg syns dette er helt ok. Vi driver for offentlige midler, og har dessuten ikke risikert å bli permittert under pandemien.

Anonymkode: 44e41...46c

Skrevet

En 50 liter sekk med firmalogo.... De kunne spart seg det tenker jeg.. De ga oss sekk i sommergave for et par år siden. Har boden full av sekker. 

Anonymkode: d9f38...7c9

• Liker 1
Skrevet

Ingenting, annet enn så mye jobb som jeg bare vil i jula. 😅 Jobber i helsesektoren i kommune, så er ikke akkurat fri for arbeid. Skal jobbe julaften,da, mulig det står ei skål twist der da...? 🤔

Anonymkode: f927b...8aa

Skrevet

AirPods 

Anonymkode: c7906...2be

Skrevet

Fikk et pledd. Veldig fornøyd med det egentlig. I tillegg fikk jeg spekemat av fagforbundet.

Anonymkode: d6d2f...427

Skrevet
Fortauet skrev (På 16.12.2021 den 11.18):

Jeg er ansatt i kommunen, og har fått beskjed om at arbeidsplassen min ikke får lov å spandere julelunsj på de ansatte pga økonomi. Ergo får jeg ingenting, akkurat som i fjor.

Hva får du?

Gavekort på 5000 i en matbutikk som jeg ikke gidder å reklamer for, en eske med julegodteri og en Mixmaster, den siste vant jeg da.

Anonymkode: df0a4...32f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...