Gå til innhold

Til omskjærte menn.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hørt at noen sier at det er mer renslig. Får dere aldri 'kukost' eller vond lukt? 

Anonymkode: 71126...9d8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke er renslig da vi har tilgang på vann og såpe og kan vaske oss så ofte vi trenger det her i Norge.

Rir du rundt på en kamel i et par uker vil det nok oppleves som renere med en kjønnslemlestet penis enn en som ikke har blitt skåret i.

Anonymkode: 60aad...ba9

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hørt at noen sier at det er mer renslig. Får dere aldri 'kukost' eller vond lukt? 

Det er mer renslig. Får ikke "kukost" eller vond lukt. Veldig mye greiere å holde rent.

• Liker 3
Skrevet

Heter ikke «omskjært». 

Å skjære - skjærer - skar - har skåret. 
OmSKÅRET

Anonymkode: a38f8...898

Skrevet
Entern skrev (1 time siden):

Det er mer renslig. Får ikke "kukost" eller vond lukt. Veldig mye greiere å holde rent.

Er du omskjært, eller er det bare noe du tror? 

• Liker 1
Skrevet
1 hour ago, Entern said:

Ingen av de omskjærer kjærestene jeg har hatt (3 stykker, bor i utlandet hvor dette er vanlig) har jeg noensinne opplevd dårlig lukt eller kukost på. Jeg har til og med kunne gitt dem blowjob to dager uten dusj uten å reagere på dårlig lukt! 

Anonymkode: a7c21...e45

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Heter ikke «omskjært». 

Å skjære - skjærer - skar - har skåret. 
OmSKÅRET

Hva med avskåret?

• Liker 2
Skrevet

Omskåret.

OmSKÅRET.

OMSKÅRET.

OMSKÅRET.

• Liker 1
Skrevet
Just now, Hr. Aktiv said:

Hva med avskåret?

Da har man jo skåret av penis? 

• Liker 1
Skrevet

Jeg har erfart begge deler i to lange forhold. Det er fordeler og ulemper ved begge. Min eks hadde en tendens til lukt nedentil, enda han dusjet hver dag. I blant kunne lukta bli så sterk at jeg ikke maktet å gi bjs. Mulig han bare generelt hadde sterk lukt for jeg har ikke erfart så mange menn som har luktet. Min nåværende kjæreste er omskåret og jeg må si det er en fryd å gi bjs. Han opplever meg nok som mye mer kompetent også enn min eks fordi jeg ikke klarte gi meg hen på samme måte pga lukt (og som sagt, han dusjet hver dag). 

En ulempe med å være omskåret er sensibilitet. Det må hardere lut til for å få utløsning, og i begynnelsen opplevde jeg det som klønete å runke han fordi man ikke hadde forhuden som kunne gli frem og tilbake over hodet. Men dette finner man teken på etter hvert. Men generelt må det mer stimulering til. Men igjen, dette er jo også individuelt og trenger ikke nødvendigvis være knyttet til forhud/ikke forhud.

Anonymkode: 3c9c9...041

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Da har man jo skåret av penis? 

Hva med en penetrerende penis, er den da omringet?

Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Er du omskjært, eller er det bare noe du tror? 

Jeg er omskåret ja.

Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker said:

En ulempe med å være omskåret er sensibilitet. Det må hardere lut til for å få utløsning

Dette er sikkert greit for unge menn, men med alderen vil nedsatt sensitivitet kunne føre til at det blir vanskelig å få orgasme.

Både mannlig og kvinnelig omskjæring gir muligens mindre lukt og smegma, men det gir og nedsatt seksuell tilfredsstillelse. Og burde vært forbudt. 

Anonymkode: 756df...1ad

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...