AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #1 Skrevet 16. desember 2021 Er kommet til uke 30, og har de siste dagene hatt mye menssmerter av og på. Det kommer ikke med jevne mellomrom og varer så så lenge. Men kommer og er der i kanskje en times tid før det ikke er vondt i et par timer. Er det vanlig med menssmerter i uke 30? Anonymkode: 6b38b...2e5
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #2 Skrevet 16. desember 2021 Er det ikke kynnere du har da? Anonymkode: 48444...ef4
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #3 Skrevet 16. desember 2021 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Er det ikke kynnere du har da? Anonymkode: 48444...ef4 Nei jeg tror ikke det. Får kynnere, men de gjør ikke vondt, kjenner bare at hele magen blir stram. De smertene jeg får kjennes ut akkurat som vanlig mensensmerter. Hadde det i starten av svangeskapet, men har ikke kjent så mye mer til det før de siste dagene. Anonymkode: 6b38b...2e5
Dame1989 Skrevet 16. desember 2021 #4 Skrevet 16. desember 2021 Jeg er også i uke 30 og kjente på en del menssmerter i går utover kvelden/natten. Jeg hadde konstant lett murring i korsryggen med noen stikninger. Og litt murring nederst i magen med noen stikninger. Jeg følte heller ikke at det kom samtidig med kynnere i går kveld. Vurderte å ringe føden kl 02, men avventet. Baby bevegde seg mye i hele går kveld. Merker ikke noe spesielt i dag. Hadde jordmortime tidligere på dagen i går og urinprøven var fin. Murringen/stikningene er heller ikke ryggsmerter/bekkensmerter da jeg har mye av det også. Murringen kjentes heller ikke som ligamentsmerter da de også er annerledes. Kanskje det bare er kroppen/livmor som begynner å forberede seg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå