Gå til innhold

Er det noen her som gikk på antibiotika kur da ble gravide?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er overbevist om at jeg fikk gutt pga av det💙Det gjør jo miljøet der nede basisk. Er det andre som har erfaring med det, hvilket kjønn fikk du?

Anonymkode: d6f21...a16

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gikk på flere antibiotikakurer på rad pga. en gjenstridig infeksjon da jeg ble gravid siste gang. Det ble jente :) 

Anonymkode: d4ef8...c2a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg gikk på flere antibiotikakurer på rad pga. en gjenstridig infeksjon da jeg ble gravid siste gang. Det ble jente :) 

Aha okey, jeg gikk på en for uvi, vet ikke om det er forskjell på dem i forhold til hvordan de virker :)

Skrevet

Jeg gikk på. Fikk gutt 😀

Anonymkode: 42f0c...dc7

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Aha okey, jeg gikk på en for uvi, vet ikke om det er forskjell på dem i forhold til hvordan de virker :)

Den gjenstridige infeksjonen var uvi :)  Jeg fikk det først noen uker før jeg ble gravid, fikk antibiotika, og så blusset det opp igjen flere ganger slik at jeg måtte ha ny antibiotikakur.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.12.2021 den 9.40):

Er overbevist om at jeg fikk gutt pga av det💙Det gjør jo miljøet der nede basisk. Er det andre som har erfaring med det, hvilket kjønn fikk du?

Gikk på antibiotika med alle tre barna. Har en jente og to gutter. Men disse kurene tok jeg langt ut i svangerskapet. Altså lenge etter unnfangelsen. Så det er urelevant for kjønn.

Anonymkode: c5359...237

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...