Gå til innhold

Timberland sko

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns de var veldig små i str. Fikk også gnagsår på hælen pga sømmen bak. Endte opp med å kaste de pga det. Obs: de er smal i passformen. 

Anonymkode: f9778...779

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg syns de var veldig små i str. Fikk også gnagsår på hælen pga sømmen bak. Endte opp med å kaste de pga det. Obs: de er smal i passformen. 

Anonymkode: f9778...779

Uff da...Og jeg har breie føtter, da blir de nok feil for meg, men de er så fine 😢

Anonymkode: 9ac6e...5a4

Skrevet

Passformen er fin, men de er helt jævelige å gå inn. Når de derimot er gått inn er de verdens beste sko (ifølge de to i huset som har gått inn sine).

Synes ikke de er spesielt smale.

Anonymkode: 95ff2...e60

• Liker 1
Skrevet

Jeg har brede føtter og synes de er ganske så romslige men det spørs kanskje på hvilke sko man har, jeg har de vanlige som alle har. Jeg er skiffet over de, synes de er ubehagelige,  men alle andre synes de er kjempegod så det er ikke umulig at jeg er problemet.😅

Skrevet
FrøkenMånestråle skrev (14 minutter siden):

Jeg har brede føtter og synes de er ganske så romslige men det spørs kanskje på hvilke sko man har, jeg har de vanlige som alle har. Jeg er skiffet over de, synes de er ubehagelige,  men alle andre synes de er kjempegod så det er ikke umulig at jeg er problemet.😅

Har lest en del omtaler om de og det er blandede, noen skriver de er best andre skriver de er dritt😁Så vanskelig å bestemme seg.

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Har lest en del omtaler om de og det er blandede, noen skriver de er best andre skriver de er dritt😁Så vanskelig å bestemme seg.

Husk at de kommer i modell for barn, dame og herre. Modellen til barn og antagelig dame er litt smalere enn herremodellen. Så viktig å prøve rett modell. Jeg har dame modellen og ene barnet har modellen til barn, men i samme str. Ser stor forskjell på de.

Anonymkode: 95ff2...e60

Skrevet

Timberland er de beste vinterskoene jeg har hatt, men aldri hatt den typen der. 

Anonymkode: 982c5...1ef

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Har disse https://www.footway.com/no/product/6in-prem-wheat

De er ganske store i størrelsen, holder meg tørr og varm på føttene😊 

Anonymkode: 0f958...4a1

Denne modellen har jeg også, og jeg er veldig glad i disse skoene.  Har også denne modellen, det er min favoritt når det er skikkelig vinter (har en aktiv jobb hvor jeg er mye ute)  https://www.footway.com/no/product/chillberg-hp-wp-boot-wheat-nubuck

Anonymkode: b64d4...b0e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...