GiftM Skrevet 16. desember 2021 #1 Skrevet 16. desember 2021 Vi har vel alle hatt en eller flere sexopplevelser vi aldri glemmer. Om det var på en spesiell plass, med flere, ble ferske, eller noe annet som skjedde. Jeg husker en gang jeg og min x skulle stoppe ved en liten holme og ha sex. Når vi hadde fått av oss og hun begynte å suge så kom det en kajakk med 2 små barn bak holmen. De så oss og snudde. Vi fikk kasta på oss klærne. Da plutselig kom foreldrene og ville se. Barna hadde henta de. Vi gikk fort😉😉. En annen gang ble vi også tatt på fersken. Da var det en båt som stoppet ca 30 meter fra oss. Hat også flere, verre. Kom med historier😉😉 3
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #2 Skrevet 16. desember 2021 Da jeg knulla faren til en venninne. Forbudt og deilig. Anonymkode: d25b7...3da 2
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #3 Skrevet 16. desember 2021 Jeg møtte en sjømann på et utested en gang, båten han jobbet på lå til kai i byen jeg bor i og skulle ligge til der en uke mens de reparerte den. Ble med han til båten og han holdt meg som «sexslave» (frivillig fra min side) hele uken. Fikk kun stå opp for å dusje og spise og ble ellers pult 2/3/4 ganger for dagen. Anonymkode: d5e01...a92 6
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #4 Skrevet 16. desember 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Jeg møtte en sjømann på et utested en gang, båten han jobbet på lå til kai i byen jeg bor i og skulle ligge til der en uke mens de reparerte den. Ble med han til båten og han holdt meg som «sexslave» (frivillig fra min side) hele uken. Fikk kun stå opp for å dusje og spise og ble ellers pult 2/3/4 ganger for dagen. Anonymkode: d5e01...a92 Rissavika Stavanger 🤣😊 Anonymkode: 52d86...26d
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #5 Skrevet 16. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Da jeg knulla faren til en venninne. Forbudt og deilig. Anonymkode: d25b7...3da Forbudt sex er alltid best, jeg nevner .... Mora til en kompis Min brors (ex)svigermor Den etnisk Brasilianske stedattera til en kjenning Ei gift nabodame Konas onkel sin nye og altfor unge importbrud. Anonymkode: c4b2e...fa6 3
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #6 Skrevet 16. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg møtte en sjømann på et utested en gang, båten han jobbet på lå til kai i byen jeg bor i og skulle ligge til der en uke mens de reparerte den. Ble med han til båten og han holdt meg som «sexslave» (frivillig fra min side) hele uken. Fikk kun stå opp for å dusje og spise og ble ellers pult 2/3/4 ganger for dagen. Anonymkode: d5e01...a92 Jeg og, men det var i to uker, og hele mannskapet knullet meg minst 6-7 ganger daglig. Anonymkode: bbc88...a2b 3
GiftM Skrevet 16. desember 2021 Forfatter #7 Skrevet 16. desember 2021 I ungdommen drev vi med runkekonkuranse. Satt ved et melkerampe. Gikk ut på å komme først og sprute lengst😊😊. 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #8 Skrevet 16. desember 2021 Lå med ei jente mens venninna hennes lå ved siden av og sov, i bare trusa. Vurderte å spørre om vi skulle få med venninna, men turte ikke. Lå med ei jente på en fest inne på et soverom mens venninna var ute i stua. Vi overnattet der alle sammen, og da hun første hadde sovna på rommet, så hadde jeg sex med venninna på badet. Anonymkode: abba2...524 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #9 Skrevet 16. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Lå med ei jente mens venninna hennes lå ved siden av og sov, i bare trusa. Vurderte å spørre om vi skulle få med venninna, men turte ikke. Lå med ei jente på en fest inne på et soverom mens venninna var ute i stua. Vi overnattet der alle sammen, og da hun første hadde sovna på rommet, så hadde jeg sex med venninna på badet. Anonymkode: abba2...524 æsj, så ekkelt. Anonymkode: 7d2f3...bb3 5
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #10 Skrevet 16. desember 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): æsj, så ekkelt. Anonymkode: 7d2f3...bb3 Ha deg bort om du skal være så kristen. Har ikke gjort noe ulovlig, eller i nærheten av det engang. Anonymkode: abba2...524 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #11 Skrevet 16. desember 2021 Har vært borti mye rart, men det rareste var kanskje en jeg hadde sex med på håndball cup, en skikkelig kjekk fyr som ville tre mine sokker på penis etter at han hadde slikket dem en stund. Startet med bare litt klining, og jeg skjønte ikke helt hvorfor en så kjekk fyr flørtet med meg. Men underveis kom det ene forslaget rarere enn det andre. Han tok av de på den ene foten, brukte alltid to par da jeg spilte håndball, tredde de over penis, så de fra den andre, dro de utenpå de han alt hadde på penis, lurte på om jeg kunne runke ham gjennom sokkene, hvilket jeg gjorde. Men da han lurte på om han kunne stappe alt sammen opp i kjeden ble det for mye. På toppen av alt var det noen svære og tykke lange Nike sokker vi spilte håndball i på 90-tallet. Har vært borti flere fotfetishister, men de har heldigvis aldri villet stappe sokkene opp i vagina. Men han kom ganske fort i de sokkene mens jeg runket han uansett. Og det syntes jeg var litt ekkelt. Fikk heldigvis tak i noen rene til neste kamp. Men vi hadde masse god sex senere, vi ble sammen. Bare jeg hadde sokkene på. 😂 Ja, han ville også at jeg skulle bruke hans sokker under mine på trening og kamp, så de ble ekstra svette. Og han gjorde stort sett som jeg ville om jeg bare gjorde dette. Anonymkode: 17f80...487 2
Ann, Å Skrevet 16. desember 2021 #12 Skrevet 16. desember 2021 Hadde sex med 3 personer samtidig. 1 bakfra ,1forfra og 1 i munnen 😜 5
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #13 Skrevet 17. desember 2021 Tatt jomfrudommen på fire jenter i en periode på to år, deilig å kjenne det lille rykket i kroppen deres når jeg trykka pikken helt inn. Anonymkode: 52d86...26d 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #14 Skrevet 17. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 16.12.2021 den 7.00): Da jeg knulla faren til en venninne. Forbudt og deilig. Anonymkode: d25b7...3da Jeg pulte veninna til dattera mi, de kom og besøkte meg på hytta.. hun sender Snap med forskjellig innhold den dag i dag. Anonymkode: 21d58...9e9 1
Stillalive Skrevet 17. desember 2021 #16 Skrevet 17. desember 2021 Ikke så himla spesielt, men bodde i 2 etg, jeg og daværende hadde oss en runde i sofaen på stuen med full pakke av munnlek doggy og vanlig, hun ønsket jeg skulle komme på ansiktet, noe jeg syntes var litt merkelig da hun normalt sett ikke likte dette. Mens jeg da kommer så legger jeg merke til at hun ser mye ut mot vinduet, når jeg da snur meg ser jeg at nabobygget som er et litt mindre Hotel på 5-6 etg har en 3-4 rom hvor det henger folk ut vinduet å nistirrer. Vistes vel relativt godt da det var mørkt ute og lys på i stuen. Viste seg jo selvsagt at hun likte å bli sett på, jeg hadde ikke den kinken den gangen å ble fryktelig flau, mens i dag er det snudd om å synes det er gøy å bli sett ☺️ 1
DaddyDom Skrevet 17. desember 2021 #17 Skrevet 17. desember 2021 Usikker på hva som inngår i spesielle, men: - knullet en 18åring når jeg var 30 uten å kysse hun. Hun sugde meg, pisset hun også i munnen og ba henne svelge. Hun gjorde det. Jeg bandt henne fast og knulte henne kun i rompen. Gav hun også a2m. Utrolig gøy sexdate! - knullet en på en takterrasse en gang midt på vinteren i snø landskap. Ikke noe særlig suging pga kulden :p - lærte opp en 16åring å suge når jeg var 25. Så hadde suge-dater med hun der hun sugde meg 2-4 ganger. Hun hadde kjøreste. Var veldig gøy og hun ble fort flink - hadde 2 jenter på en og samme dag uten å vaske meg imellom - traff en for røff munnknulling uten å kysse hun hverken før eller etterpå. Sprutet hun i ansiktet og sørget for at hun fikk litt i ene øyet. - fingret en jente på ett utested en gang og vi ble kastet ut :p - ble sugd en gang jeg kjørte bil - knulte en gang en i en tom gymsal. Rart å ha sex i ett så stort rom. Så litt spesielt. - kom i en jente sitt øre en gang - har hatt en trekant, men den var dårlig og egentlig bare at jeg byttet på å ha sex med 2 stykk. De ville ikke suge meg etter penetrering var startet. Jeg var veldig ung så hadde nok gått bedre for seg som eldre. - hadde sex med en 9 ganger på en dag - hadde sex med som som kun gjorde vaginal, ikke oral eller anal. Ble med den ene gangen kan du si. Men jeg synes det er spesielt 😂 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #18 Skrevet 17. desember 2021 Sprutet i munnen på en vegetariansk-anoreksiker.. syntes da hun trengte næringen 😆 Anonymkode: bdaba...e6d 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #19 Skrevet 17. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Tatt jomfrudommen på fire jenter i en periode på to år, deilig å kjenne det lille rykket i kroppen deres når jeg trykka pikken helt inn. Anonymkode: 52d86...26d En av dem var dattera til min tidligere svoger, kåtere jente har jeg ikke truffet hverken før eller senere, hun ville ha sex flere ganger om dagen etter første gang. Anonymkode: 52d86...26d 2
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #20 Skrevet 17. desember 2021 Æsj, her var det mye ekkelt. De fleste er i grenseland. Anonymkode: 87cdb...9b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå