AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #1 Skrevet 16. desember 2021 Hvorfor ble du betatt, og hvorfor gikk du inn i forhold med han? Anonymkode: 76778...1fd
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #2 Skrevet 16. desember 2021 Kjærlighet gjør blind og man lærer så lenge man lever 😂😂😂😂 aldri mer! Anonymkode: d28fe...308 4
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #3 Skrevet 16. desember 2021 At jeg har dårlig smak 😂 Anonymkode: f9c94...68d 3
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #6 Skrevet 16. desember 2021 Har ingen ekser, så det er kanskje enda verre 😂 er i et langvarig forhold nå da, så det betyr vel at jeg enten er veldig kresen eller veldig lite likandes - men at jeg heldigvis fant den rette til slutt. Anonymkode: 6cd36...037 6
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #7 Skrevet 16. desember 2021 At jeg var ung og dum. En 16 åring forstår ikke nødvendigvis konsekvensene av valget sitt, og plutselig var jeg 23, å satt med en mann jeg egentlig ikke trivdes med, og som jeg egentlig flyttet til fordi mor og far prøvde å hindre meg i det. X nr to tror jeg ingen i hele verden forsto hva jeg skulle med... 😂 Min første x var et lam i forhold til han, og i etterkant ser jeg at valget ble tatt på redsel for å være alene. Og alene var jeg i 3 år, før jeg fant nåværende samboer. Rolig, avbalansert, snill og kjekk mann, som jeg håper aldri blir en x. Anonymkode: dc164...cb8 4
Liljerød Skrevet 16. desember 2021 #8 Skrevet 16. desember 2021 At jeg hadde dårlig selvtillit og lite selvinnsikt i hva bedre jeg kunne få... 5
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #9 Skrevet 16. desember 2021 Jeg er glad i alle mine ekser og angrer ikke på at vi var sammen. Jeg lærte noe av dem alle, selv om vi ikke var meant to be. Hva det forteller om meg? At jeg har veldig variert smak. De er alt fra unge, gamle, tykke, tynne, høye, lave, velutdannede, uten utdannelse, kvinner og menn. Anonymkode: c0d07...7a8 3
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #10 Skrevet 16. desember 2021 Nummer 1 - at jeg var en dum og kåt tenåring, og tok første og beste fyren som ville ha sex. Han så ikke så verst ut heller, og utrolig smart fyr, men vi var en skikkelig dårlig match (satser på at vi bare var en dårlig match og ikke at han var psykopat light, siden han er gift og har barn i dag). Nummer 2 - hun var kjempesøt, tok initiativ og smigret meg skikkelig, men var også skikkelig ustabil psykisk, så det varte ikke lenge, og det var en tid med mye drama og utroskap fra hennes side. Jeg angrer nok mest på han første, fordi forholdet varte såpass lenge og fordi han trykket meg skikkelig ned psykisk og utnyttet meg økonomisk i lang tid. Men har ikke noe ønske om å noen gang se igjen nummer 2 heller. Anonymkode: 78cc8...8ea 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #11 Skrevet 16. desember 2021 Liljerød skrev (32 minutter siden): At jeg hadde dårlig selvtillit og lite selvinnsikt i hva bedre jeg kunne få... Samme her Anonymkode: cf0f3...d37
tangent Skrevet 16. desember 2021 #12 Skrevet 16. desember 2021 At jeg har gjort gode valg i partnere. De er snille, ordentlige folk som jeg ikke passet sammen med i lengden. 4
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #13 Skrevet 16. desember 2021 Nr 1: at jeg var en usikker tenåring som lette etter en som kunne ta vare på meg. Tok meg årevis å komme ut av det forholdet og jeg lovte megselv å aldri bli avhengig av en mann igjen. Nr 2: kjempesnill og jeg gikk inn i forholdet veldig raskt pga trygghet. Men etterhvert klarte jeg ikke å være tilstede i forholdet eller forplikte meg til har for jeg var aldri forelsket. Nr 3: holdt han på avstand i 2 år fordi jeg var så redd for å binde meg etter å ha gått inn i det forrige forholdet mens jeg enda var usikker. Kunne til slutt ikke forplikte meg og lot han gå. Nåværende: 🥰🥰 forelsket for første gang. Brukte et halvt år før vi innledet et seriøst forhold. Så ja, det mine ekser sier om meg er at jeg faktisk lærer av mine feil! Anonymkode: c9cfb...e74
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #14 Skrevet 16. desember 2021 Bortsett fra han jeg giftet meg med og fikk barn med, så har forholdene etter det vært preget av at jeg har gått for raskt inn i ting, og hatt for dårlig dømmekraft. Ikke noe galt med de jeg har vært i forhold med, men jeg passet ikke med noen av dem, egentlig. Anonymkode: 95167...b61 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #15 Skrevet 16. desember 2021 Veldig dårlig selvbilde og selvtillit, og tok de som ville ha meg. Uten at jeg ville ha dem. Anonymkode: eb510...464 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #16 Skrevet 16. desember 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): At jeg har dårlig smak 😂 Anonymkode: f9c94...68d Ja.😅 Jeg bør sikte høyere. Anonymkode: 17b77...648
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #17 Skrevet 16. desember 2021 Fordi jeg trodde at jeg ikke kunne få bedre. Fordi jeg trodde det var sånn det skulle være. Anonymkode: 379d9...fdd 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #18 Skrevet 16. desember 2021 Beggars can't be choosers. Anonymkode: 519ba...fa2
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #19 Skrevet 16. desember 2021 Jeg syntes den første eksen min var spennende. Det var han jo også, i betydninga dramatisk. Vi hadde og har fortsatt mye til felles, bla utdanning og jobb. Men dårlig match som kjærester i og utenfor senga. Vi er så gamle nå at vi virker nærmest som vi var barn som var sammen tidlig i 20-årene. Andre eksen var jeg nære venner med før vi ble sammen. Match i senga. Felles venner og hobbier. Felles verdier på alle plan, trodde jeg. Det var skikkelig sånn, bli sammen med bestevennen din-forhold. Trodde han var min for alltid, og at vi skulle få barn. Så ikke hvor sårbar han var, eller illojal, alt ettersom. Tredje eksen opplevde jeg at vi var både nære venner og kjærester. Opptatt av de nære ting, et måltid ble en liten fest med ham. Familien hans likte meg godt. Sexlivet var også bra, han gråt tom iblant. Han sa alltid hvor heldig han var, og virka genuint forelska i meg. Gudene vet hva han var misfornøyd med i forholdet. Nåværende ble jeg sammen med litt tilfeldig. Jeg liker at han er nesten autistisk ærlig, og selvstendig. Og likevel opptatt av meg og fysisk kjærlig, han elsker klemmer og kyss med meg. Selv om han er ærlig, så krangler vi lite, for jeg merker at selv litt hard kritikk fra ham er bare han som vil gjøre ting bedre. Jeg blir heller ikke nervøs over ting som holdes tilbake, han sier alt bare akkurat som det er. Anonymkode: e1152...507
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #20 Skrevet 16. desember 2021 Eks nr. 1: At jeg hadde god smak. FOR et menneske. Crusher fremdeles. Eks nr. 2: At jeg ble litt desperat etter nr. 1, her snakker vi fyr med skikkelig small dick energy. Var sammen i mange år og jeg forstår ikke hva jeg så i fyren. Eks nr. 3: At ting tok seg opp etter at jeg gjorde det slutt med nr. 2. Lengste og beste forholdet jeg noen gang har vært i. Eks nr. 4: Sier ikke så mye egentlig, det var bare et veldig fint forhold. Han fikk sider etterhvert som han ikke viste i starten av forholdet da, så om noe sier det at de tre før ikke lærte meg SÅ mye om røde/oransje flagg. Anonymkode: d1b2f...ce3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå