AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #1 Skrevet 16. desember 2021 Hei. Kjæresten min og jeg har lenge hatt en god del krangler, og forholdet har bristet i den for stand at vi begynte begge å miste sommerfuglene og den gløden vi engang hadde da det var svært utmattende. Etter en lang prat, så har vi faktisk hatt det ekstremt fint de siste ukene - og forholdet ser ut til å være på «bedringens vei». Tidligere så var jeg aldri sjalu eller redd, grunnet når vi kranglet sa han aldri at han ville slå opp - men det sa han før praten vår den siste kranglen. Så nå kjenner jeg et behov (muligens kjempe teit) for typ bekreftelse? Jeg er nervøs for at han typ skal si dette igjen, eller at det er lett for han å gjøre det siden han har sagt det en gang tidligere osv. håper det gir mening? Hvordan bygges denne tilliten opp igjen? Er det noe spesielt vi som par kan gjøre for å komme nærmere hverandre igjen? Eller bare generelle råd, takk🙏🏼 Anonymkode: 2f800...534
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #2 Skrevet 16. desember 2021 Det går ikke. Tillit i forhold er som en knust vase som limes sammen igjen. Vasen blir aldri den samme og den er svakere og kan sprekke fra hverandre med litt røff behandling igjen Anonymkode: bf382...cda 2
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #3 Skrevet 16. desember 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det går ikke. Tillit i forhold er som en knust vase som limes sammen igjen. Vasen blir aldri den samme og den er svakere og kan sprekke fra hverandre med litt røff behandling igjen Anonymkode: bf382...cda det stemmer vel ikke alltid. er ikke dette en kjent kunstform, å lime sammen det knuste med gull og edle metaller for å gjøre det ødelagte enda vakrere? det å msite tillittil hverandre, men å jobbe sammen for å bygge den opp kan gjøre det sterkere. nå vet dere hverandres svakheter og ømme punkter. kanskje det aller mest intime å dele med noen. klarer dere å bygge opp noe nytt sammen på dette ømme og såre kan det bli enda bedre enn hva dere noen gang har hatt før. Anonymkode: 637ce...039
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå