Gjest Gjest_Mia_* Skrevet 13. oktober 2005 #1 Skrevet 13. oktober 2005 Xn gjorde det slutt for 1,5 mnd siden. Nå har jeg sagt at jeg vil levere en disk som hører til playstation hans. For å komme meg videre for min egen del og ikke andre menn i bilde. For jeg vil ha han,men kan ikke vente evigheter heller. Så skal jeg få min 3 cd som er hos han. Jeg skrev i mld i går om han kunne legge dem i postkassen så slapp han å treffe meg. Da skrev han tilbake om at,det går sikkert greit om du kommer. Hva er vitsen da?
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2005 #2 Skrevet 13. oktober 2005 Jeg forstår ikke helt hva du mener jeg.
Gjest Gjest_Mia_* Skrevet 13. oktober 2005 #3 Skrevet 13. oktober 2005 Jeg er ikke flink til å skrive,jeg mente hvorfor skal han se meg?
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2005 #4 Skrevet 13. oktober 2005 Det er helt vanlig å kunne møte noen til ansikt til ansikt, feks for å lever noe, uten at det betyr noe mer. Ikke legg noe i det. Det kan være bra for deg å se han - kanskje du innser at du er mer ferdig enn du nå tror. Ellers så må du bare jobbe mer med å komme deg videre. Kanskje han synes det er greit å kunne se deg også, for å komme seg videre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå