Gå til innhold

Positive og morsomme tråder som blir ødelagt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå håper jeg ikke at jeg blir misforstått, men er forberedt på det. Greia er at noen tråder blir så...punktert av innlegg som er triste. 

Som fks om noen lager innlegg som : Fortell om dine gode minner fra videregående.

Så kommer det fine innlegg, før noen skriver fks  : dere er heldige som har fått gå på vgs. Selv var jeg så dum og taper at jeg aldri kom lenger enn til 9.klassetrinn.

Altså.

Det er greit at man har opplevd fæle ting, og at man "er mislykket" Men må man skrive det i en tråd hvor folk deler gode og morsomme ting?  Dette skjer ofte her inne! Sitter liksom og ler, og så...bæm! Der kom den negative eller fæle opplevelsen som ødelegger alt. Why?? 

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig, feel good tråder burde få forbli feelgood.

• Liker 2
Skrevet
Entern skrev (1 minutt siden):

Helt enig, feel good tråder burde få forbli feelgood.

Ja 🙂 det er fine innlegg en side, og så dukker den negative opp. Da orker jeg sjelden lese mer. For det er garantert flere tragiske som kommer. 

• Liker 1
Skrevet
SoWhat? skrev (25 minutter siden):

Ja 🙂 det er fine innlegg en side, og så dukker den negative opp. Da orker jeg sjelden lese mer. For det er garantert flere tragiske som kommer. 

Anbefaler deg å sjekke trådene på sosial prat underforumet. Ja, de er stort sett mest tull og tøys, men det underforumet har ikke AB funksjon så trolling er veldig sjelden 🙂

• Liker 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Grunnen er (tror jeg) er at det finnes så mange surmaga  mennesker der ute som bare må dra andre ned i søla sammen med dem.

Skrevet (endret)

Sikkert samme gjengen som må avspore. Man leser en morsom tråd om merkelige folk så Rema, så ender det opp med en diger diskusjon om poser burde koste 1 eller 2 kroner. Pluss på de depressive, de som kritiserer skrivefeil i HI og en som drar inn litt antivaks, så har du det. 

Endret av BobbySocks
  • Liker 2
Gjest Kong Durek
Skrevet

Det er noen folk som bare må søke oppmerksomhet rundt egen elendighet i absolutt alle sammenhenger. Det beste er bare å ignorere sånne folk og sånne innlegg.

Skrevet

Ja, det burde vært et underforum for sytetråder sånn at folk kan få ut litt frustrasjon :fnise: klart det er synd på folk, men blir litt frustrert når noen kupper tråden og skaper dårlig stemning. Typisk KG, egentlig🤪

Anonymkode: 1cbc2...906

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...