AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #1 Skrevet 15. desember 2021 https://www.nrk.no/livsstil/sex-som-selvskading-1.1712803 "Man skal lykkes i utdanning, i yrkeslivet og i det sosiale livet. Men selv om svært mange unge kvinner lever opp til alle disse rollene, så får de ikke påfyll når det gjelder å bli bekreftet som person. - Derfor oppstår for mange et destruktivt seksualliv for i korte øyeblikk å få bekreftet at man eksisterer som individ. Men på lang sikt blir denne adferden en form for selvskading, avslutter Eggen." Jeg har i senete år innsett at jeg drev litt med dette når jeg var yngre. Jeg ville bare være bra nok. Fikk heldigvis fort hjelp og har det bra i dag. Kan noen flere kjenne seg igjen? Anonymkode: 21d0b...191 3
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #2 Skrevet 15. desember 2021 Ja, spør alle prostituerte og sexselgere på onlyfans osv Alle såkalt playere og gutter og jenter som ligger rundt Alle menn på 45 og opp som prøver alt de kan å få seg sex med forskjellige jenter i 20 åra på byen og ikke klarer å gå inn i følelsene sine og bli sårbar for en jevnaldrende Osvosvosv Anonymkode: ee106...c5e 5
Gjest jordnærjinte Skrevet 17. desember 2021 #3 Skrevet 17. desember 2021 Kjenner meg godt igjen. Min seksuelle selvskading begynte etter et overfall i 13 årsalderen, og følte at menn kun likte meg for kroppen min. Har fortsatt den tankegangen og er veldig seksuell av meg. Det slukker en ensomhet og gir bekreftelser på at man er «bra» (selvom man helst vil oppfattes som bra på andre områder) 🥲 Men sex er da utrolig godt da🤨
herzeleid Skrevet 17. desember 2021 #4 Skrevet 17. desember 2021 Jeg tror det er en ganske vanlig erfaring at mange av de mest "frigjorte" ikke egentlig er så mye mer glade i sex eller får så mye ut av "løssluppenheten", men at det ofte handler om å kompensere for noe og kortvarig bekreftelse. Denne kortvarige bekreftelsen kan fort avløses av enda vondere følelser når tomheten kommer etterpå. Nå er denne artikkelen veldig gammel, og jeg er redd vi i frykt for "slutshaming" og et misforstått ønske om å være åpne og inkluderende paradoksalt nok ikke er tilstrekkelig åpne om nettopp dette. Dette tror jeg først og fremst rammer sårbare jenter, som har denne bekreftelsen veldig lett tilgjengelig uten mennesker rundt seg til å gi sunnere bekreftelse og veiledning. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå