Gå til innhold

Får man vite kullet/dagenes strykprosent på høyskole?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir dette gjort i studentweb eller et annet sted? 

Anonymkode: 3bcd6...749

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man får vite hele karakterfordelingen på hvert emne som man tar selv. Det kommer fram på Studentweb. 

Anonymkode: e03c8...c69

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Man får vite hele karakterfordelingen på hvert emne som man tar selv. Det kommer fram på Studentweb. 

Anonymkode: e03c8...c69

Hardt og brutalt, men sånn er det 🙂

Anonymkode: 0bcba...eb3

Skrevet

Jeg har studert i Belgia, og på slutten av hvert skoleår der la de ut snittkarakterene til alle studentene (med navn) på studieprogrammet - fra verst til best, med premie til bestemann 😬 I Norge er det ikke riktig å ille, og det er i det minste anonymisert.

Anonymkode: a3b09...23f

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har studert i Belgia, og på slutten av hvert skoleår der la de ut snittkarakterene til alle studentene (med navn) på studieprogrammet - fra verst til best, med premie til bestemann 😬 I Norge er det ikke riktig å ille, og det er i det minste anonymisert.

Jeg har også studert i utlandet, men et annet land. Der hengte de opp en liste med navn og karakter på veggen. 🤣

Anonymkode: 36bdc...e07

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Jeg har også studert i utlandet, men et annet land. Der hengte de opp en liste med navn og karakter på veggen. 🤣

Anonymkode: 36bdc...e07

Forstår virkelig ikke poenget med dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...