AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #1 Skrevet 15. desember 2021 Blir dette gjort i studentweb eller et annet sted? Anonymkode: 3bcd6...749
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #2 Skrevet 15. desember 2021 Man får vite hele karakterfordelingen på hvert emne som man tar selv. Det kommer fram på Studentweb. Anonymkode: e03c8...c69 3
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #3 Skrevet 16. desember 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Man får vite hele karakterfordelingen på hvert emne som man tar selv. Det kommer fram på Studentweb. Anonymkode: e03c8...c69 Hardt og brutalt, men sånn er det 🙂 Anonymkode: 0bcba...eb3
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #4 Skrevet 16. desember 2021 Jeg har studert i Belgia, og på slutten av hvert skoleår der la de ut snittkarakterene til alle studentene (med navn) på studieprogrammet - fra verst til best, med premie til bestemann 😬 I Norge er det ikke riktig å ille, og det er i det minste anonymisert. Anonymkode: a3b09...23f
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #5 Skrevet 16. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har studert i Belgia, og på slutten av hvert skoleår der la de ut snittkarakterene til alle studentene (med navn) på studieprogrammet - fra verst til best, med premie til bestemann 😬 I Norge er det ikke riktig å ille, og det er i det minste anonymisert. Anonymkode: a3b09...23f Jeg har også studert i utlandet, men et annet land. Der hengte de opp en liste med navn og karakter på veggen. 🤣 Anonymkode: 36bdc...e07
Bam Skrevet 16. desember 2021 #6 Skrevet 16. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har studert i Belgia, og på slutten av hvert skoleår der la de ut snittkarakterene til alle studentene (med navn) på studieprogrammet - fra verst til best, med premie til bestemann 😬 I Norge er det ikke riktig å ille, og det er i det minste anonymisert. Anonymkode: a3b09...23f AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Jeg har også studert i utlandet, men et annet land. Der hengte de opp en liste med navn og karakter på veggen. 🤣 Anonymkode: 36bdc...e07 Forstår virkelig ikke poenget med dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå