AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #1 Skrevet 15. desember 2021 Til jul i år luftet jeg for kjæresten at jeg ønsket meg Mummimamma glassfigur, synes den er så koselig og minner meg litt om bestemoren min som jeg hadde et nært forhold til og som ikke er blant oss lengre. ❤️ så tenkte at den hadde vært koselig å hatt stående på kjøkkenet. Har et par Mummi kopper og to skåler og har egentlig ikke planer om å kjøpe så mye mer, syns ikke alle motiver er like fine. Kjæresten lo og sa at jeg må slutte, det tar bare opp plass. I tillegg til at han synes det er barnslig ræl som er overpriset. Vurderer sterkt å kjøpe den til meg selv i julegave, men redd for at han blir så sur og vanskelig å ha med å gjøre på julaften. Kjøre på eller? Anonymkode: e85c1...8b1 4
Lea Skrevet 15. desember 2021 #2 Skrevet 15. desember 2021 Jeg digger mummifigurer på alle mulige ting og jeg er også voksen. Hadde kjøpt det🥳 Mummimamma på glassfigur er så søte❤️ 6
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #3 Skrevet 15. desember 2021 Problemet her har jo ingenting med mummifigurer å gjøre. Er du i et forhold hvor du helt på ordentlig er redd det at du kjøper deg noe nips du har lyst på gjør kjæresten så sur at det forkludrer julaften? Dersom ja: HVORFOR det? Anonymkode: 5c2ed...fda 18
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #4 Skrevet 15. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Problemet her har jo ingenting med mummifigurer å gjøre. Er du i et forhold hvor du helt på ordentlig er redd det at du kjøper deg noe nips du har lyst på gjør kjæresten så sur at det forkludrer julaften? Dersom ja: HVORFOR det? Anonymkode: 5c2ed...fda Ja, skal det ikke mer til før å gjøre kjæresten sur på julaften (eller hvilken som helst dag), ville jeg revurdert forholdet. Så frem dere ikke er veldig fattige, og det står på å kjøpe mat eller mummi-figuren, skjønner jeg ikke problemet. Anonymkode: c08f9...0e4 9
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #5 Skrevet 15. desember 2021 Kjør på De glassfigurene er kjempe fine. Anonymkode: 562dd...457 4
Lea Skrevet 15. desember 2021 #6 Skrevet 15. desember 2021 Jeg synes det ikke er barnslig vræl. Men koselig å samle på pynt som minner deg om bestemoren din❤️ 4
Ullvott Skrevet 15. desember 2021 #7 Skrevet 15. desember 2021 Det blir kanskje litt demonstrativt dersom du mener det så bokstavelig som at du få det pakket inn og legge det som en hvilken som helst gave under juletreet. Men altså: man må få lov å ha hver sin smak, og hvis han blir SUR over at du kjøper deg en nips-ting, så er han ganske kjip. (Forbehold: at du ikke er helt nipsegal og at det flyter med pynt alle steder.) 5
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #8 Skrevet 15. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, skal det ikke mer til før å gjøre kjæresten sur på julaften (eller hvilken som helst dag), ville jeg revurdert forholdet. Så frem dere ikke er veldig fattige, og det står på å kjøpe mat eller mummi-figuren, skjønner jeg ikke problemet. Anonymkode: c08f9...0e4 Står ikke på pengene i det hele tatt, er bare at jeg er veldig glad i interiør og liker å pynte(vi har plassen til det, er ikke samlemani det er snakk om) men han syns Mummi egner seg kun til barn og mener jeg har mer enn nok pynt fra før av. Anonymkode: e85c1...8b1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #9 Skrevet 15. desember 2021 Mummi er en fin hobby. Samboeren min er ikke like interessert og synes det begynner å bli vel fullt her nå, men han er fullt inneforstått med at det kommer mer i hus ettersom det stadig kommer nye kopper. Har det meste samlet i et skap, men det er litt spredd i stua også. Kos deg med mummitingene dine du. Samboeren din får rett og slett respektere det. Anonymkode: 58458...b69 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #10 Skrevet 15. desember 2021 Sjekk forresten ut Arabia sine samlefigurer og Skultuna sine også. 😀 Anonymkode: 58458...b69 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #11 Skrevet 15. desember 2021 Glassfigurene fra Hadeland er på halv pris på glassmagasinet nå. https://www.cg.no/mummi-mamma-glassfigur Anonymkode: 02674...dad 4
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #12 Skrevet 16. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Sjekk forresten ut Arabia sine samlefigurer og Skultuna sine også. 😀 Anonymkode: 58458...b69 Det skal jeg 😄 Anonymkode: e85c1...8b1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #13 Skrevet 16. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Glassfigurene fra Hadeland er på halv pris på glassmagasinet nå. https://www.cg.no/mummi-mamma-glassfigur Anonymkode: 02674...dad oiii, må klikke mummimamma hjem! ❤️ tar sjansen jeg, mine penger jeg bruker uansett. Anonymkode: e85c1...8b1 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #14 Skrevet 16. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Problemet her har jo ingenting med mummifigurer å gjøre. Er du i et forhold hvor du helt på ordentlig er redd det at du kjøper deg noe nips du har lyst på gjør kjæresten så sur at det forkludrer julaften? Dersom ja: HVORFOR det? Anonymkode: 5c2ed...fda Fordi sånt kanskje burde gå begge veier i et felles hjem 🙇♀️🤷♀️🙄🤯🤣🤦♀️ Anonymkode: 13bab...fd4 2
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #15 Skrevet 18. desember 2021 On 12/16/2021 at 12:18 AM, AnonymBruker said: Vurderer sterkt å kjøpe den til meg selv i julegave, men redd for at han blir så sur og vanskelig å ha med å gjøre på julaften. Kjøre på eller? Anonymkode: e85c1...8b1 Helt greit å kjøpe Mummitroll til å pynte med på kjøkkenet. Helt greit at mannen din mener det er overpriset, barnslig ræl som bare tar opp plass. Å gå en uke før jul, uten frihet til å kjøpe et Mummitroll, fordi mannen skal bli sur og vanskelig å ha med å gjøre på julaften? Ikke grei! De fleste kjøper Mummitrollet, tar i mot mannens kommentarer, som ikke stikker særlig dypt, og alle smiler og har en fin jul 😊 Anonymkode: 99add...4e8 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå