Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rumpen til dama lukter helt forferdelig :( Det værste er når hun slipper sånne smygere uten at jeg får det med meg.. De treffer meg rett i ansiktet og jeg er ikke forberedt engang :( Føler hun gjør det kun for å plage meg.. Er det flere som lever med damer som fiser mye? Er slitsomt..

Anonymkode: 89d50...745

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Deg igjen. Gå fra henne om dette ikke er trolling. 

Anonymkode: 9ed86...ece

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Deg igjen. Gå fra henne om dette ikke er trolling. 

Anonymkode: 9ed86...ece

Deg igjen? Hva mener du?

• Liker 3
Skrevet

Denne har vært postet før

Anonymkode: 903f3...b64

• Liker 5
Skrevet

Ta deg sammen. Slutt å skriv slike innlegg om den fiktive kjæresten din. Det er kun deg og barn på 3-4 år som syns luktene rumpehull og promp er gøy.

Anonymkode: 9ff64...e20

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Denne har vært postet før

Det er helt grusomt :( er du i samme situasjon? Hadde vært fint om noen som har vært i samme situasjon kan svare.. hun torturerer meg med fis :( 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ta deg sammen. Slutt å skriv slike innlegg om den fiktive kjæresten din. Det er kun deg og barn på 3-4 år som syns luktene rumpehull og promp er gøy.

Anonymkode: 9ff64...e20

Fiktiv kjæreste? Dette viser igjen at ingen tror på meg :( er ingen hjelp og støtte å få. Jeg er tydligvis dømt til å leve et liv med en kjæreste som plager meg med dette :( 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Fiktiv kjæreste? Dette viser igjen at ingen tror på meg :( er ingen hjelp og støtte å få. Jeg er tydligvis dømt til å leve et liv med en kjæreste som plager meg med dette :( 

Neida, det er bare å slå opp i stedet for å sitte på KG og trolle det. Problem løst, ikkeno' mer fiselukt (annet enn den du lager selv, da). 

Anonymkode: e6aca...e90

• Liker 11
Skrevet

Du må finne noe å plage henne tilbake med da. Få deg en ny hobby, som å spille blokkfløyte? Si at du slutter ikke å spille før hun slutter å fise. Tenker det kan skremme henne til å fise seg ferdig før hun kommer hjem. 

Skrevet

Unnskyld meg men, 😂😂😂😂

Men ts, det er greit å ha fise fetisj. Og det er faktisk ganske vanlig for de med fart fetish at de fantaserer om at noen facesitter dem og bombaderer dem med fis som de må sniffe inn. Det å fantasere om å være underdanig er ofte en del av fise fetisjen. 

Anonymkode: d2f2d...72e

• Liker 2
Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Når du nevner det, så kunne det faktisk være en passende straff for sånne som deg som ikke har annet å gjøre enn å ødelegge for andre på et nettforum.

Anonymkode: 110ec...cc9

• Liker 2
Skrevet

Du har i hvert fall en kjæreste. 

Anonymkode: b53c3...054

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Når du nevner det, så kunne det faktisk være en passende straff for sånne som deg som ikke har annet å gjøre enn å ødelegge for andre på et nettforum.

Ødelegge for andre? Du velger selv å klikke deg inn i tråden.. Jeg spør kun om hjelp og støtte fra folk som kanskje har samme problemet :( 

Skrevet

Hva med å be dama di prompe på glass og lukke det igjen. Slik man gjorde som barn. 

Anonymkode: 0d6df...dc4

Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker said:

Ødelegge for andre? Du velger selv å klikke deg inn i tråden.. Jeg spør kun om hjelp og støtte fra folk som kanskje har samme problemet :( 

Syns det er ganske trist bare. At av alt man kan bruke tid og krefter og kreativitet på, så velger folk dette. Men men, nå skal jeg ikke kaste bort mer av min egen tid i alle fall.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Hva med å sjekke om vedkommende er gluten eller laktose intolerant?

Endret av Duraton
Skrevet

Fjert tilbake, problem løst. 

Anonymkode: 96c86...173

Skrevet

Herregud går du ikke lei av å trolle om det samme igjen og igjen?? 

Anonymkode: 94670...d4b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...