AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #1 Del Skrevet 15. desember 2021 For noen uker siden oppdaget jeg at samboer tracker telefonen min. Jeg fant ikke telefonen min, og han brukte sin telefon for å finne min. Jeg vet ikke hvordan han gjør det, men når jeg spurte han om dette sa han at han har tilgang til å se hvor jeg er, på sin telefon. Han ville ikke snakke noe mer om det, eller forklare mer. Han er utrolig sjalu, og dette har vært et stort problem mellom oss. Dette var dråpen for meg, så jeg kommer til å flytte ut nå. Men, før jeg gjør det vil jeg jo helst slå av denne trackingen. Vi har begge iPhone. Er det noen som vet hvordan jeg kan fjerne dette? Anonymkode: 2fd7c...b2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #2 Del Skrevet 15. desember 2021 For å være helt sikker må du bytte mobil. Logge ut og endre passord på alt før du bytter. Anonymkode: afb2b...914 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #3 Del Skrevet 15. desember 2021 På appen "hvor er" kan du skru av posisjonen din for han! Men mye mulig han har lastet ned noe også, om han har tilgang til appel-id din.. Jeg ville endra passordet også! masse lykke til❤️ Anonymkode: 05114...c59 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #4 Del Skrevet 15. desember 2021 Du fjerner hans telefon, i hvor er appen. Anonymkode: d2c88...bd5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #5 Del Skrevet 15. desember 2021 Hvis han har lastet ned noe, så kan du sjekke dette på app store, tykk på bildet/emojien av deg - kjøpt - mine kjøp. Der er det oversikt over alt som er lastet ned! Anonymkode: 05114...c59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #6 Del Skrevet 15. desember 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): For noen uker siden oppdaget jeg at samboer tracker telefonen min. Jeg fant ikke telefonen min, og han brukte sin telefon for å finne min. Jeg vet ikke hvordan han gjør det, men når jeg spurte han om dette sa han at han har tilgang til å se hvor jeg er, på sin telefon. Han ville ikke snakke noe mer om det, eller forklare mer. Han er utrolig sjalu, og dette har vært et stort problem mellom oss. Dette var dråpen for meg, så jeg kommer til å flytte ut nå. Men, før jeg gjør det vil jeg jo helst slå av denne trackingen. Vi har begge iPhone. Er det noen som vet hvordan jeg kan fjerne dette? Anonymkode: 2fd7c...b2c Hadde klikka. Og gått fra ham. Anonymkode: 9066c...517 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #7 Del Skrevet 15. desember 2021 Med mindre han er farlig, så hadde jeg hvertfall kjørt litt rundt til steder jeg ikke pleier være. Parkert foran nærmeste MC-klubb og spilt candy crush en laaang stund ect. Anonymkode: e2f4f...a8f 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #8 Del Skrevet 16. desember 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hadde klikka. Og gått fra ham. Anonymkode: 9066c...517 helt enig, det er syk oppførsel. Anonymkode: f6384...b87 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #9 Del Skrevet 16. desember 2021 Så bra at du fant telefonen din, da Det er jo mulig den ikke hadde kommet til rette om dere ikke hadde brukt "Hvor er?"-appen. Men ja, om du/dere ikke vil bruke denne funksjonen lenger, kan du skru av den funksjonen. Eventuelt fjerne hans enhet (som skal vises i listen over enheter på din telefon) Anonymkode: 675f0...a4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneXCII Skrevet 16. desember 2021 #10 Del Skrevet 16. desember 2021 For en type! Hva hadde han å si til sitt forsvar, man snoker jo ikke på andre på denne måten.. Man bør jo aldri gi andre, selv ikke de man bor med, tilgang til sin tlf. Utrolig at mange ikke skjønner hvor skadelig det kan bli.. 😱 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nomore82 Skrevet 16. desember 2021 #11 Del Skrevet 16. desember 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Så bra at du fant telefonen din, da Det er jo mulig den ikke hadde kommet til rette om dere ikke hadde brukt "Hvor er?"-appen. Men ja, om du/dere ikke vil bruke denne funksjonen lenger, kan du skru av den funksjonen. Eventuelt fjerne hans enhet (som skal vises i listen over enheter på din telefon) Anonymkode: 675f0...a4f Å spore samboer/kjærestens telefon uten hans/hennes samtykke er uansett et grovt overtramp uavhengig av om telefonen kom til rette eller ikke. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wizardunicorn Skrevet 16. desember 2021 #12 Del Skrevet 16. desember 2021 23 hours ago, AnonymBruker said: For noen uker siden oppdaget jeg at samboer tracker telefonen min. Jeg fant ikke telefonen min, og han brukte sin telefon for å finne min. Jeg vet ikke hvordan han gjør det, men når jeg spurte han om dette sa han at han har tilgang til å se hvor jeg er, på sin telefon. Han ville ikke snakke noe mer om det, eller forklare mer. Han er utrolig sjalu, og dette har vært et stort problem mellom oss. Dette var dråpen for meg, så jeg kommer til å flytte ut nå. Men, før jeg gjør det vil jeg jo helst slå av denne trackingen. Vi har begge iPhone. Er det noen som vet hvordan jeg kan fjerne dette? Anonymkode: 2fd7c...b2c 🚩🚩🚩🚩🚩🚩 En mulig løsning kan være å gå inn i appen Hvor er? -> Meg -> skru av del posisjonen min. Jeg ville også gått inn på alle appene installert på telefonen min for å se om noen av disse kan bli brukt til sporing. Gå gjennom instillingene på telefonen din og skru av stedtjenester/lokasjon. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 16. desember 2021 #13 Del Skrevet 16. desember 2021 Du kan faktisk anmelde ham óg. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 16. desember 2021 #14 Del Skrevet 16. desember 2021 (endret) Dette er avskyelig og helt på linje med å forlange å sjekke telefonen til partner og/eller få tilgang til partners telefon uten dennes viten eller samtykke. Dump. Endret 16. desember 2021 av Alterego666 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wizardunicorn Skrevet 16. desember 2021 #15 Del Skrevet 16. desember 2021 Håper virkelig at både du og partneren din forstår hvor alvorlig det faktisk er å spore noens bevegelser til enhver tid. Spesielt uten vedkommende sitt samtykke. Det er ulovlig. Ta vare på deg selv TS! Dette er skumle tegn. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #16 Del Skrevet 16. desember 2021 Hva er «hvor er» appen? Er det noe man laster ned og legger hverandre til i? Altså kan noen legge meg til uten at jeg godkjenner det eller hvordan fungere det? Aldri hørt om før Anonymkode: afb3b...94c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wizardunicorn Skrevet 16. desember 2021 #17 Del Skrevet 16. desember 2021 Just now, AnonymBruker said: Hva er «hvor er» appen? Er det noe man laster ned og legger hverandre til i? Altså kan noen legge meg til uten at jeg godkjenner det eller hvordan fungere det? Aldri hørt om før Anonymkode: afb3b...94c Det er en app som følger med iPhone. Du kan bruke den til å finne dine andre enheter, AirTags eller dele din lokasjon med andre IOS brukere. Om du søker etter "hvor er" på tlf burde den komme opp. Jeg tror den er forhånds installert, men jeg kan ta feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #18 Del Skrevet 16. desember 2021 wizardunicorn skrev (Akkurat nå): Det er en app som følger med iPhone. Du kan bruke den til å finne dine andre enheter, AirTags eller dele din lokasjon med andre IOS brukere. Om du søker etter "hvor er" på tlf burde den komme opp. Jeg tror den er forhånds installert, men jeg kan ta feil. Ja jeg fant den 😅 men jeg har skrudd av del min posisjon, og kan heller ikke se noen andre Anonymkode: afb3b...94c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wizardunicorn Skrevet 16. desember 2021 #19 Del Skrevet 16. desember 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Ja jeg fant den 😅 men jeg har skrudd av del min posisjon, og kan heller ikke se noen andre Anonymkode: afb3b...94c Da blir ikke den appen brukt til å spore deg i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #20 Del Skrevet 16. desember 2021 Her hadde både varsellampene og alarmen mine gått så det ljomet. Total dealbreaker. Anonymkode: 009bc...ded Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå