Tomine Skrevet 13. oktober 2005 #1 Del Skrevet 13. oktober 2005 Jeg vil sette en liten eske med et sjokoladehjerte i på hver kuvert. Men hvor i all verden får jeg tak i det??? Hjelp!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2005 #2 Del Skrevet 13. oktober 2005 www.bryllupsbutikken.no selger sånne esker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2005 #3 Del Skrevet 13. oktober 2005 Hei! Jeg kjøpte mine på Decorium i Oslo, og fikk veldig god respons på de i bryllupet : )Jeg bor i Trondhjem, men de sendte de til meg i posten. De har mange forskjellige! Flere enn de som ligger på nettsidene. Du kan jo sjekke på www. decorium.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Carina_* Skrevet 13. oktober 2005 #4 Del Skrevet 13. oktober 2005 Jeg kjøpte også på Decorium. Hadde kremhvite esker med hjertesjokolade med gullpapir som jeg kjøpte på konfektbutikken på Glasmagasinet oppi disse. Hvit sjokolade med nougat.Utrolig gode!!! Bandt gullbånd rundt esken og festet navnelapp på den med en knappenål med perle på. Ble kjempefint! (Restaurant eieren ville gjerne ha patent på den ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 13. oktober 2005 #5 Del Skrevet 13. oktober 2005 Jeg lagde selv jeg. Både esker og hvite sjokoladehjerter. Men en del jobb med forberedelsene var det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå