AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #1 Del Skrevet 15. desember 2021 Noen kreative sjeler som planlegger å ha et helårsprosjekt med oppstart 1.jan? Jeg har et barn på 1 år, og syns det kunne vært kult å lage en fotodagbok, eller noe som viser hverdagen gjennom hele 2022. Er det noen som gjør dette? Jeg er elendig på foto og har ikke utstyr, men har iPhone 11 pro, som forsåvidt har et greit kamera. Ser det selges en del rimelige speilrefleks på finn. Tips til et bra portrettkamera for nybegynnere? Anonymkode: 71087...ff5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #2 Del Skrevet 16. desember 2021 Det viktigste er et godt objektiv! Til portrett bør du ha en 50mm, f1.8 eller f1.2. De fleste rimelige kamerahus er helt greie, det er objektivet som løfter det Eller har jeg gjennom 2021 hatt prosjekt "1 second every day", det er en app man legger inn videosnutter som kutter de ned til ett sekund. Så setter den det sammen til en video på slutten av året. Det er kjempegøy, jeg gleder meg skikkelig til å se hele videoen første januar Anonymkode: 47cf8...2c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå