AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #1 Skrevet 15. desember 2021 Er i uke 17. De siste dagene har jeg hatt veldig "nedpress" og ubehag i nedre del av magen, underlivet og innsiden av lårene. Det blir bedre hvis jeg setter meg på huk. Jeg har placenta previa til info. Er dette vanlig? Veldig ubehagelig og vanligvis så vondt at jeg ville tatt en ibux, noe jeg selvfølgelig ikke gjør nå. Erfaringer rundt dette? Anonymkode: 3f30a...16d
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #2 Skrevet 15. desember 2021 Kan det være bekkenløsning? Min bekkenløsning arter seg som vondt i skamben/symfyse og øverst i lårene. Er en blanding av stikkende og verkende smerter. Anonymkode: 2785c...699
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #3 Skrevet 15. desember 2021 Har du da hatt vondt for å gå? For det kjennes ut som ting presses nedover mot underlivet, hvis det gir noen mening, men jeg har ikke vondt i hifte/bekken når jeg går. Anonymkode: 3f30a...16d
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #4 Skrevet 15. desember 2021 9 minutter siden, AnonymBruker said: Har du da hatt vondt for å gå? For det kjennes ut som ting presses nedover mot underlivet, hvis det gir noen mening, men jeg har ikke vondt i hifte/bekken når jeg går. Anonymkode: 3f30a...16d Ja spesielt vondt å gå, og ved bevegelse, feks snu meg i sengen, stå på ett ben for å ta på sko og slike ting. Om det ikke er det du opplever er det kanskje noe annet, ville nok hørt med jordmor om jeg var deg Anonymkode: 2785c...699
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå