AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #1 Skrevet 15. desember 2021 Nå skjønner jeg ingenting! De tre siste dagene har jeg vært uggen om kvelden, starter ca 21. Er også litt dårlig i magen. Om jeg sover går det greit, og jeg våkner ikke av det. Er 34 uker på vei om det skal ha noe å si Anonymkode: fb6d1...553
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #2 Skrevet 16. desember 2021 Tror dette er ganske vanlig i og med det blir mindre og mindre plass til magefett og generelt mageinnhold. Sure oppstøt er normalt og, jeg blir tidvis veldig kvalm av oppstøtene som kommer oftere pg oftere nå(er i uke 28). Baby kan og sparke magesekk feks som kan gjøre at noen akutt kan spy. Så tror ikke det er noe unormalt. Nevnte det forsåvidt for jordmor over tekst, ifht mine sure oppstøt og kvalme på kveld/natt. Mest sannsynelig fordi jeg har spist jevnt i løpet av dagen og at det dermed blir litt «fullt» i den delen av magen på sluppen av dagen, evt dårlig plass/ungen som presser, var svaret jeg fikk ganske direkte avskrevet☺️ Anonymkode: 5689b...e94
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå