mammams Skrevet 15. desember 2021 #1 Skrevet 15. desember 2021 Har kjøpt tur til London til døtrene i julegave, avreise i vinterferien, om 10 uker fra nå. Innser at det ser dårlig ut pr nå, spørs om jeg gir bort en gave vi ikke får brukt…. Leser at for å få komme inn i England må man fremvise en PCR test, tatt innen 48 timer før avreise. Ved ankomst England/ London må man innen 2 dager ta en CPR test som må være negativ før man kan forlate karantene/ selvisolering på hotellet. Vi reiser lørdag morgen og hjem onsdag ettermiddag. Mister jo tid av å vente på svar, kjipt men sånn er det jo. Spørsmålet blir vel om det er noe poeng å dra. Om vi får igjen penger for fly og hotell tviler jeg på. Var nok optimistisk da jeg bestilte tur i september og verden så til å gå mot normalen…
trønder Skrevet 15. desember 2021 #2 Skrevet 15. desember 2021 Tar du test ved ankomst har du som regel svar samme ettermiddag og rekker ut til middag på kvelden. Du må sitte på hotellet fram til svaret er klart.
Gjest Linny111 Skrevet 15. desember 2021 #3 Skrevet 15. desember 2021 Det spørs hvilket selskap dere bruker til testen og når dere tar den. Er mulig å finne en hvor dere kan få svar samme kveld eller neste dag.
mammams Skrevet 15. desember 2021 Forfatter #4 Skrevet 15. desember 2021 Takk for svar! Tenker jeg kan kontakte hotellet jeg har bestilt rom hos og høre hva de anbefaler og hvilke erfaringer de har. En dags venting tåler vi! HI
mammams Skrevet 16. desember 2021 Forfatter #5 Skrevet 16. desember 2021 Hva med barn, 5-10 år, må de ta en test i Norge før avreise, eller kun den ved ankomst?
Anbefalte innlegg