Emma_junge Skrevet 15. desember 2021 #1 Skrevet 15. desember 2021 Jeg hørte historien om Robin Hood som stjeler fra de rike og gir alt til de fattige. Her i kongerike er vel myndigheter tatt Robin Hood virkelig på alvor. De gjør også forskjeller ved at de tar fra ALLE. Også gir de til middelsklasse og de rike , glem de fattige ! EKTE ROBIN HOOD ! Hva synes dere ?
Drizzt Skrevet 15. desember 2021 #2 Skrevet 15. desember 2021 Emma_junge skrev (1 minutt siden): Jeg hørte historien om Robin Hood som stjeler fra de rike og gir alt til de fattige. Her i kongerike er vel myndigheter tatt Robin Hood virkelig på alvor. De gjør også forskjeller ved at de tar fra ALLE. Også gir de til middelsklasse og de rike , glem de fattige ! EKTE ROBIN HOOD ! Hva synes dere ? Hva? 1
frogger Skrevet 15. desember 2021 #3 Skrevet 15. desember 2021 2 minutter siden, Emma_junge said: Jeg hørte historien om Robin Hood som stjeler fra de rike og gir alt til de fattige. Her i kongerike er vel myndigheter tatt Robin Hood virkelig på alvor. De gjør også forskjeller ved at de tar fra ALLE. Også gir de til middelsklasse og de rike , glem de fattige ! EKTE ROBIN HOOD ! Hva synes dere ? Hæ?? 1
amit Skrevet 15. desember 2021 #4 Skrevet 15. desember 2021 1 hour ago, Emma_junge said: Jeg hørte historien om Robin Hood som stjeler fra de rike og gir alt til de fattige. Her i kongerike er vel myndigheter tatt Robin Hood virkelig på alvor. De gjør også forskjeller ved at de tar fra ALLE. Også gir de til middelsklasse og de rike , glem de fattige ! EKTE ROBIN HOOD ! Hva synes dere ? Det hele er jo en giganttisk svindel da. Regjeringen tar inn ca 35 milliarder og gir ca 5 milliarder tilbake. Det skal bli interessant å se hvordan nordmenn reagerer på dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå