AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #1 Del Skrevet 15. desember 2021 Hun er russisk og jeg er norsk. Fungerer det å gifte seg i utlandet? er det noe som er mer praktisk enn andre? I Russland eller tredje land? hva gjøre når vi skal bo i Norge? Anonymkode: 1231b...a12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #2 Del Skrevet 6. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 15.12.2021 den 22.06): Hun er russisk og jeg er norsk. Fungerer det å gifte seg i utlandet? er det noe som er mer praktisk enn andre? I Russland eller tredje land? hva gjøre når vi skal bo i Norge? Anonymkode: 1231b...a12 Det beste er å velge et av landene en av dere er fra. De fleste jeg kjenner og har snakket med om utenlandsbryllup syns det å gifte seg i utlandet (uten at enten brud eller brudgom er fra landet) er ganske egoistisk. Det krever at gjestene setter av dagesvis og mange tusenvis på en feiring de såklart syns er hyggelig, men som ikke er like stort for de som for dere. NOEN må jo alltid reise litt uansett, om det så er innenlands eller fordi man er fra forskjellige land, og det er jo alle inneforstått med. Men jeg skulle vært veldig, VELDIG, god venn med noen før jeg orket bruke 10 000 kr på noens bryllup i frankrike uten at en av de var franske. Om jeg var i deres sko hadde jeg tenkt på: 1) hva er prisen på arrangere bryllup i norge vs russland? 2) er det ca like mange gjester fra hvert land som må reise langt? Om det blir flest russiske eller norske gjester, la det være en faktor 3) ut fra hvilken type bryllup dere ønsker, kan en av landene by på bedre utvalg av lokaler? Anonymkode: 687fc...84f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #3 Del Skrevet 6. januar 2022 For min del hadde det kommet ned til utgifter. Jeg er ikke interessert i å spare i flere år for å ha en stor og dyr feiring i Norge. Forloveden min er fra Storbritannia og vi vurderer også andre land, som Frankrike. Der har vi riktignok familie, men økonomi utgjør en faktor. Det er ikke veldig viktig for oss å ha masse mennesker der, men det er viktig at vi ikke blakker oss helt og at alle som er der har det hyggelig. Uansett hva du velger er det lurt å sende ut invitasjoner god tid i forveien, gjerne ett år, slik at folk kan bestille reise og planlegge ferier etc. Anonymkode: 179b1...851 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #4 Del Skrevet 6. januar 2022 Vi skal gjøre det billig. Uten gjester. Vi ønsker å gifte oss. Anonymkode: 1231b...a12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå