Gå til innhold

Hvor skal dere på bryllupsreise

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal til Italia, cruise eller språkreise..

Vi skal ta taxi til flyplassen rett fra hotellet. Gleder meg :sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal også til Italia. Skal rusle gatelangs hånd i hånd, spise god mat, drikke god vin og nyte hverandre :hjerter_rundt:

Skrevet

Vi skal backpacke rundt i sørøstasia.. Ingen grunn til å droppe vår standard favorittferieform bare fordi det er bryllpsreise :)

Skrevet

Vi skal også til Italia :) Trolig til Toscana, forhåpentligvis får vi til en uke i Firenze og en på Elba. Eller noe i den duren :)

Skrevet

Blir nok syden!!! Men vi kan godt tenke oss en storby hvor det også er bademuligheter. F.eks Cannes i Sør- Frankrike!!

Skrevet

usa,,

opplevelsesferie

+ besøke familien min

Skrevet

En uke på Bali og en uke et annet sted i Asia... Thailand eller Vietnam kanskje?

Skrevet

Vi satser på å ta en langhelg i Praha. Har en liten gutt som kommer til å være 1,5 år når vi gifter oss, og vi orker ikke være lenge borte fra han. Men i Praha kan vi gjøre alt det vi ikke får gjort så ofte her. Gå ut på flotte restauranter, drikke champagne (billig billig, kan flotte oss ordentlig!), gå på barer og rusle gatelangs og se på alt som er å se på :kose:

Vi er litt syden leie nå, så ser frem til byferie. Vært i syden hvert år siden jeg var nesten liten, jeg :) Må nevne at jeg er halvt portugiser, så vært mye der, men det er syden det og! :kgblunk:

Skrevet

vi reiser til australia-kan ikke vente, skal være der i en måned! Har aldri vært der før, men vi ønsket oss penger til brylupsreise siden vi har "alt annet". Gleder meg, skal bare nyte hverandre og live! :)

Gjest Revenka
Skrevet

Vi skal til Japan :) Jeg gleder meg masse. Blir en "opplevelsesferie".

Skrevet

Så masse kjekke og spennendes bryllupsreiser :)

Morsomt at det er flere som skal til Italia. Jeg syntes det virkes så romantisk med bryllupsreise der :hjerter_rundt::hjerter_rundt::hjerter_rundt:

Det virker kanhende litt rart, men jeg tror egentlig jeg gleder meg mere til det enn til hele festen. :overrasket: Da er vi endelig gift, og skal reise bort bare vi to, det blir fantastisk :klem1:

Skrevet

Vi var en så spenende plass som Skagen i Danmark!

Vi kjørte rundt på tandemsykkel og så hele skagen og handla MASSE. Koste oss på kveldene med god mat og drikke.

Bare nøt å være nygifte og nyforelska!!!

Skrevet

Vi hadde i utgangspunktet ikke tenkt å ha noen bryllupsreise. Ville heller prioritere festen (litt trangt budsjett). Men det blir jo litt trist det og da... :cry:

Så jeg bestemte meg for at jeg VIL også ha en romantisk reise!!! :sur:

Så har det seg slik at mannen er pilot og har tilgang til et sjøfly. Så da tenkte vi rett og slett å ta en liten flyferie i Norge. Finne et romantisk høyfjellshotell og være der en langhelg :-D

Jeg tror det kan by på mye romantikk ja... :hjerte:

-f-f-f-

Skrevet

Vi skal oppleve polarnatten på Svalbard. Det blir nok litt ski, litt scooter-kjøring, litt hundespann og mye kos

Gjest Hippopotamus
Skrevet

Vi leker med tanken på Den trans-mongolske jernbane. Men det er jo veldig dyrt, da...

Skrevet

Vi tar to-i-en vi, og gifter oss på "bryllupsreisen". Skal være en god uke i Egypt. :hoppe:

Skrevet

Mannen har funnet ut at han vil til Bora Bora. Vi får nå se om vi klarer å skrape sammen litt penger til d da...

Skrevet

Vi skal også til Praha... Gruer meg litt til å være borte fra lillemann! Han får ikke være med. Både min kommende mann og foreldrene våre har sagt at lillemann skal være hjemme!

Vi skal kose oss, spise god mat, se på alt som er å se der. Og hvis vi klarer å spare masse penger til den tid, så blir det nok litt shopping!

Skrevet

Shopping ja... Nesten lite dilemma det der. Festen blir ikke akkurat gratis, og ikke reisen heller. Men jeg MÅ jo shoppe litt også :sjarmor:

:ler::ler::ler::ler::ler::ler:

Nei... det går nok greit. Er vel andre ting vi skal gjøre på bryllupsreise tenker jeg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...