Gå til innhold

700k snap score - rødt flagg eller ikke?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sjekket litt på de jeg har på snap. Sønnen min på 18 har 1,6 mill og en av de mest flørtete mennene på 45 år( som dater i hopetall og bruker hyppig snap så vidt jeg vet) har 63 000. Så at de fleste på rundt 40-45 år har alt fra 500 til 70 000. 
Så 700 K er nok mye ja. Men hvor gammel er han? 

Anonymkode: dba29...60e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Sjekket litt på de jeg har på snap. Sønnen min på 18 har 1,6 mill og en av de mest flørtete mennene på 45 år( som dater i hopetall og bruker hyppig snap så vidt jeg vet) har 63 000. Så at de fleste på rundt 40-45 år har alt fra 500 til 70 000. 
Så 700 K er nok mye ja. Men hvor gammel er han? 

Anonymkode: dba29...60e

Hvis sønnen din har 1,6 mill er det bekymringsverdig. Jeg er 18 selv, og har litt over 300k.

Anonymkode: 7c75a...153

Lenke til kommentar
Del på andre sider

700k er mye, og et rødt flagg i mine øyne.

Jeg er 25 år, og på skap kontoen jeg hadde fra 2013 - 2020, så var snapscoren min på rundt 100k. Pga personlige årsaker måtte jeg slette den og lage en ny. Nå har jeg hatt den nye i litt over 1 år og har nesten 3k i score. Jeg har mange venner i den virkelige verden, men er dårlig til å bruke sosiale medier.

Anonymkode: a15ec...82b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være 700k verdt av bilder og video fra doen som han sender til alle sine kompiser daglig. Vet ikke hva kvinner sender til hverandre, men menn kan sende faen så mye mannskit til hverandre. Det er til tider farlig å åpne snaps fra kompiser.

Anonymkode: 951e4...89e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Det kan være 700k verdt av bilder og video fra doen som han sender til alle sine kompiser daglig. Vet ikke hva kvinner sender til hverandre, men menn kan sende faen så mye mannskit til hverandre. Det er til tider farlig å åpne snaps fra kompiser.

Anonymkode: 951e4...89e

tviler sterkt. 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...