Gå til innhold

700k snap score - rødt flagg eller ikke?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

TS her. Det aner jeg ikke, men sikkert en haug med jenter. Hadde nok ikke forundret meg om det var tilfellet. Det er jo ekstremt med så mye poeng på snap!

Anonymkode: 5114b...826

Haha, aner ikke hva snap score betyr engang jeg. Betyr det antall sendte, eller mottatte meldinger, eller begge deler til sammen?

Kjæresten min har ikke engang snap. Hadde ikke orket en kjæreste som drev med sosiale medier.😅

Anonymkode: 9b5ba...183

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har 167k i snapscore. Jeg har hatt snap i 8 år, tror jeg det blir. 

Anonymkode: 5ad04...d53

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet kidsa.. Jeg er bare 38 og skjønner ikke hva dere prater om engang eller hvilken problemstilling dere har. På tide å logge av sosiale medier snart?!

Anonymkode: 3cebe...c68

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit. Jeg har hatt snappen min siden 2012 (ca da snap kom) og jeg har 70.000 i score... føler jeg snapper mye. Er i mange grupper og har mange kontakter. Jeg både får og sender mange snaps hver dag. 

Ja.... 700k er alarmerende.... hvordan kan der være mulig? Kanskje han har jukset seg til det? Det 3r helt vilt! 

Anonymkode: 50d24...68c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har venner med over 2.000 000 poeng. Jeg skjønner ikke hvordan det er mulig😅 Skal sies at jeg kanskje samlet 40.000 poeng på 5 år, men de siste 2 årene har den økt betraktelig. 

Anonymkode: 9fb2d...6b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Herlighet kidsa.. Jeg er bare 38 og skjønner ikke hva dere prater om engang eller hvilken problemstilling dere har. På tide å logge av sosiale medier snart?!

Jeg er 40 og har hatt snap siden 2012.

Anonymkode: 5ad04...d53

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min sønn på 21 år har 1,4 millioner 🤣🤣 og kjæreste som åpenbart ikke bryr seg om akkurat det 🤣🤣

Anonymkode: be30e...761

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Min sønn på 21 år har 1,4 millioner 🤣🤣 og kjæreste som åpenbart ikke bryr seg om akkurat det 🤣🤣

Måtte sjekke kjæreste hans sin score, og hun har nesten en million 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kun ei på skap som har 500k, resten ligger på rundt 100k. 🤭 

Men du legger jo fort merke til det om han alltid har tlf i hånda og om det plager deg. 

Anonymkode: 5c3af...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min svigersønns snapscore er på over 1 mill 😅😅 Jeg har også ei på snap som har snapscore på 2,5 mill. fatter ikke at det går ann. 

Anonymkode: f8b87...611

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er det som sjekker snapscore? De som sitter på sosiale medier hele dagen og ikke bruker dagene til noe produktivt må få seg hobbyer eller noe annet å fylle dagene med.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får man poeng for å se på andres stories og poste egen story eller er det bare for snap sendt og mottatt direkte til seg? 

Anonymkode: d19e5...e25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor svare om du ikke forstår problemstillingen?

Populære menn kan date mange. Samler på damer på snap.

Flørter og mottar nudes og det som er av en haug kvinnfolk. Ligger rundt. Kan ha flere damer som tror de dater the one.

Man bruker snap, og ikke sms eller andre ting som samler bevis.

Anonymkode: bfe68...2ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.12.2021 den 13.53):

😅😅😅 same

Anonymkode: 3a59e...12d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Niesen min har 2,3 millioner 😳😳

Vet tråden ikke handler om det altså men da blir jo 700 000 ikke så ille 😜

Anonymkode: d136b...cdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.12.2021 den 13.53):

Fordi alle burde være som deg?

Stolt av å være umoderne?

Anonymkode: bfe68...2ee

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå høres han litt ut som om han snakker med masse damer, sånn du beskriver det, men det går jo også an å ha grupper der inne og da får man automatisk fler bilder fordi det er fler som sender inn i gruppa.. Har hatt noen grupper med kollegaer osv. så ikke alt handler om dating og nudes 

Anonymkode: 68b2b...93a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Får man poeng for å se på andres stories og poste egen story eller er det bare for snap sendt og mottatt direkte til seg? 

Anonymkode: d19e5...e25

Kun poeng for bilder/videoer sendt og mottatt. Og for å poste story, men får ikke poeng for å se andres story.

Anonymkode: 63c63...e6b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...