AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #1 Del Skrevet 15. desember 2021 Matchet med en fyr fra en datingapp, og vi har nå hverandre på snapchat. Jeg trykket på profilen hans, og så at han hadde litt over 700k i snap score. Vanligvis er det ikke noe jeg legger merke til, eller bryr meg om for den saks skyld, men er ikke dette litt alarmerende? Har pratet med han siden tidligere denne uka, og jeg kan helt klart merke at han er erfaren i måten han snakker på. Veldig komfortabel med å sende videoer av seg selv også, er dette noe dere hadde stusset litt på? Vi bor et par timer unna hverandre, og han sa han kunne fint kjøre til meg for å finne på noe, og at det høres ut som en plan. Hva tenker dere om dette? Anonymkode: 5114b...826 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #2 Del Skrevet 15. desember 2021 700k?!?! Wow. Hvor lenge har han hatt snap? Han må jo være på der konstant! Hvor mange er det han snapper med?? Anonymkode: 5ad04...d53 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #3 Del Skrevet 15. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): 700k?!?! Wow. Hvor lenge har han hatt snap? Han må jo være på der konstant! Hvor mange er det han snapper med?? Anonymkode: 5ad04...d53 TS her. Det aner jeg ikke, men sikkert en haug med jenter. Hadde nok ikke forundret meg om det var tilfellet. Det er jo ekstremt med så mye poeng på snap! Anonymkode: 5114b...826 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #4 Del Skrevet 15. desember 2021 Jeg må le litt, jeg har en med over 200k poeng, og kjenner at det plager meg litt 🙈 Anonymkode: 63c63...e6b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #5 Del Skrevet 15. desember 2021 Godt jeg ikke er den eneste som reagerer på høy score. Anonymkode: 63c63...e6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #6 Del Skrevet 15. desember 2021 Det høres jo ikke friskt ut. Null liv utenfor dating og snap. Anonymkode: 99f61...033 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #7 Del Skrevet 15. desember 2021 Jeg vet om ei som har 500 000 i snap score. Hun bruker snap mye, men det plager eller irriterer meg. Anonymkode: 751fe...22e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #8 Del Skrevet 15. desember 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg må le litt, jeg har en med over 200k poeng, og kjenner at det plager meg litt 🙈 Anonymkode: 63c63...e6b Jeg har over 200 (måtte sjekke nå) det handler mest om at det er plattformen jeg har mest kontakt med venner og familie på. Snapper blant annet hver eneste dag med min bestemor! 🥰 Ingen røde flagg her i alle fall. Men nå er det selvsagt forskjell på 200 og 700 K. Anonymkode: 7434b...ca7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sicario Skrevet 15. desember 2021 #9 Del Skrevet 15. desember 2021 (endret) AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Matchet med en fyr fra en datingapp, og vi har nå hverandre på snapchat. Jeg trykket på profilen hans, og så at han hadde litt over 700k i snap score. Vanligvis er det ikke noe jeg legger merke til, eller bryr meg om for den saks skyld, men er ikke dette litt alarmerende? Har pratet med han siden tidligere denne uka, og jeg kan helt klart merke at han er erfaren i måten han snakker på. Veldig komfortabel med å sende videoer av seg selv også, er dette noe dere hadde stusset litt på? Vi bor et par timer unna hverandre, og han sa han kunne fint kjøre til meg for å finne på noe, og at det høres ut som en plan. Hva tenker dere om dette? Anonymkode: 5114b...826 Hva betyr «700k i snapscore»? Og hvorfor er det et rødt flagg? Altså jeg skjønner at det har noe med snapchat å gjøre, men hva betyr det? Glem det. Fant ut av det. Jeg har 15 000 og syntes det var jævla mye😂 Endret 15. desember 2021 av sicario 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #10 Del Skrevet 15. desember 2021 Alle menn med høy snapscore som jeg kjenner som kompis eller matchet med på datingapp har vist seg hver og en å være sånne pervo snap playere som sender samme snap til aaaaaalle damene (mange hundre) og håper på at noen skal svare flørtende og bli med på snapsex, flørter med alle i lang tid og får damene til å føle seg spesielle osv men er ikke interessert i å forplikte seg for de har det som plommen i egget med å shine seg i oppmerksomheten til stadig nye jenter på rundgang Anonymkode: d19e5...e25 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #11 Del Skrevet 16. desember 2021 Det er MYE. Ingen har så mange kompiser eller tanter de snapper med daglig. Jeg hadde gjetta han var god til å snakke med damer. Og glad i det.... Anonymkode: bfe68...2ee 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #12 Del Skrevet 16. desember 2021 Det var mye, ja. Jeg sjekket hva de mest aktive vennene mine har, og ser da at ett søskenbarn har 430K. Han er en skikkelig god fyr, og jeg vet at han ikke driver med tull. Han er bare veeeeldig aktiv på snap og jeg vet at han har mange venner i det virkelige liv. Sender ørten snap hver eneste dag og har da sannsynligvis veldig mange venner som ser snappene hans og som han ser snappene til. Jeg har ganske mange venner som ligger på 100K-150K, men det ser ut til å være vanlig å være på rundt 10K-30K. Googlet det nå og ser at man får lite poeng for å legge på story. Men man får poeng for å sende og se direkte-snapper. Så min snapchat score er visst lav fordi jeg sjeldent sender direkte til venner. Jeg legger nesten bare ut snapper på story. Anonymkode: 8b748...e8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 16. desember 2021 #13 Del Skrevet 16. desember 2021 Hvorfor i alle dager skulle det vært et rødt flagg?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #14 Del Skrevet 16. desember 2021 Gjenferdet skrev (1 minutt siden): Hvorfor i alle dager skulle det vært et rødt flagg?? Fordi folk sender ikke mms lenger. Du flørter og sender nudsa på snap. Du sender ikke 60 bilder av middagen din. Det vet alle mellom 17 og 40 hvertfall. Anonymkode: bfe68...2ee 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 16. desember 2021 #15 Del Skrevet 16. desember 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Fordi folk sender ikke mms lenger. Du flørter og sender nudsa på snap. Du sender ikke 60 bilder av middagen din. Det vet alle mellom 17 og 40 hvertfall. Anonymkode: bfe68...2ee Joa, men hvis man har hatt snap i mange år er det ikke så rart at snaptallet blir høyt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet 16. desember 2021 #16 Del Skrevet 16. desember 2021 Jeg har aldri en gang tenkt over å sjekke partners Snap score 😅, men jeg vet jo hun bruker det en del. Hvor høy bør Snap score være før jeg evt. gjør det slutt? Er det en fast eller individuell grense? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #17 Del Skrevet 16. desember 2021 Seriøst? Rødt flagg for det og nå?😂 Anonymkode: 8f6de...62c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #18 Del Skrevet 16. desember 2021 Måtte sjekke nå, dattera mi er 24 år, hatt snap siden 2013 og har litt over 700k. Vi kommuniserer nesten bare på snap og det vet jeg hun gjør med venner, hun har veldig stor bekjentskapskrets, så er nok ikke umulig å ha så høy score uten at det nødvendigvis må være noe muffens. Anonymkode: 11a13...d3d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #19 Del Skrevet 16. desember 2021 de fleste jeg kjenner har over 1 million. Helt vanlig for den yngre generasjon. Anonymkode: efc3f...be6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #20 Del Skrevet 16. desember 2021 Kan med hånden på hjerte si at andre menneskers snap score er noe av det jeg bryr meg minst om i verden. Anonymkode: 3d8ef...c26 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå